Little Cinderella Boots

„Cinderella is proof that a new pair of shoes can change your life“

Ima li idealniijeg načina da započnem s pisanjem bloga nego  postom koji će spojiti moje dvije ljubavi- prema kćeri i prema modi. Iako je ova druga navedena dugotrajnija (u statusu majke uživam tek ili već 6 mjeseci, ovisno kako gledate) skrušeno priznajem, dragi modoljupci, da mi je ipak ona prva spomenuta postojanija. Eto, nemojte mi zamjeriti iskreno priznanje, a sad krenimo na posao.

Obožavateljica sam štikli, cipela, natikača, čizmi- sve te lijepe, a često (možda  bolje rečeno prečesto) nefunkcionalne ženske obuće.  Pravi  sam kolekcionar što će prvi priznati Muž koji se zgraža na onu poznatu „Ali baš su mi te trebale“ ili „Morala sam ih kupiti, znaš onaj pir na koji idemo za xy godina, e pa na onu haljinu mi stvarnooo nijedne ne pašu“… Pojavom drage mi Djevojčice moja se ljubav prema tim remek-djelima nije umanjila, već proširila.  I nadam se da  ću Djevojčici usaditi ljubav prema čitanju, životinjama, umjetnosti, glazbi, plesu – ali i modi!

Na smile4me.net portalu zaigrala sam nagradnu igru, zadana tema je bila „Jedan dan u životu mame“ i  napisala priču o sebi i Djevojčici. Nakon nekoliko dana saznala sam da sam i ja među nagrađenima. Dobila sam poklon bon u njihovoj trgovini  i izabrala poklon za svoju curicu. (Volite li šaljive ili dirljive majčinske priče svakako pročitajte- http://smile4me.net/tekstovi/obiteljski-zivot/nagradni-natjecaj-jedan-dan-zivotu-mame/) Pogađate što sam izabrala? Čizmice!!!

Divno, iako je Djevočica  premala da bi išta shvatila, ja sam ta koja je u tom ključnom životnom trenu shvatila da ću u životu imati partnera u zločinu (čitajte u šopingu). Predivan trenutak spoznaje za mamicu i poguban za taticu 🙂

Oglasi

4 thoughts on “Little Cinderella Boots

Komentiraj

