Moda prolazi, Ivanaart ostaje

Stilski savršeni, unikatni i neobično koloristički komadi nakita za žene koje nakitom slave svoju ljepotu

Nazivaju je prvom damom stila, prvom stilskom ikonom,  pravom damom i legendom svog (dodala bi i našeg) vremena. Kad bi vam rekla da je njezino ime  Gabrielle još bi se pitali o kome govorim. No, čim bi otkrila njezin nadimak Coco što znači mila ili draga, otkrila bi sve. Naravno, ona je Coco Chanel.  Današnji post započinjem jednom velikom izjave ove velike dame: „Svaki put kad izlazite iz kuće, pogledajte se u ogledalo, skinite jedan modni dodatak  i vaš izgled će biti savršen!“  Svi znamo da je Coco uvijek u pravu, ali (uvijek postoji neko ali) ova izjava ipak  ne vrijedi u jednom slučaju.  Ukoliko je taj modni dodatak nakit autorice Ivane Vučinović koja se krije iza branda ivanaart- skidajte haljine, štikle, košulje, haltere, grudnjake, whatever- nakit ostaje! Dalmatinka s prebivalištem u Milanu otkrila nam je par stvari o sebi, inspiraciji, svom radu. Pozivam vas da mi se pridružite u još jednoj modnoj bajci…

S: Što misliš zašto je nama ženama nakit tako bitan i drag?

I: Nošenjem nakita žena slavi svoju ljepotu. Mislim da u svakom osobnom komadu nakita, ona čuva i otkriva tračak sebe. Otkriva svoj stil. S istim se može poistovjetiti i onaj tko ga izrađuje.

S: Kako je sve počelo?

I: Oduvijek sam se ”igrala” izrađivanjem nečega što će imati smisla meni i drugima.Prve naušnice napravila sam s 11 godina od tatine žice iz garaže i probušenih kamenčica koje sam pronalazila na plaži…. Dolaskom u Milano htjela sam malo dublje otkrivati što je to umjetnost, kreativnost, izložba, moda… Htjela sam sve to nekako spojiti u vlastiti i kvalitetni primjer nakita. Htjela sam naučiti, iako učenje i istraživanje pojedinaca i materijala u ovom poslu nikada ne prestaje. Znanje izrade nakita od plemenitih materijala, prvenstveno srebra, stekla sam u privatnoj školi  ”Scuola Orafa Ambrosiana” , gdje se rad i nauka proteže kroz par projekata, odnosno najvažnijih baznih laboratorijskih tehnika izrade primjeraka od najjednostavnijih do kompliciranijih.

S: Gdje pronalaziš inspiraciju za svoje radove?

I: Inspiraciju vidim svaki dan…u ljudima, osjećajima, bojama, oblicima, umjetnosti, dizajnu, u prirodi. Ona  je stvarno posvuda i dogodi mi se na neočekivanim mjestima i situacijama.  Ponekad mi se nove ideje za iduće kolekcije ili nove primjerke  dogode dok radim na nečemu sasvim drugačijem.

S: S kojim materijalima radiš?

I: Trenutno sa srebrom, a uz resinu želim eksperimentirati i drugim vrstama metala i materijala… U zadnje vrijeme me jako privlači drvo, koza, svila i razne vrste dragih i poludragih kamenja.

 

S:Tvoj nakit je poseban, vrlo kolorističan i primamljiv. Jesi li dugo traži ‘svoj stil’?

I: I jesam i nisam. Poslije završene škole sam bila puna ideja, a to me znalo i blokirati jer nisam znala odakle početi.  Srebro mi se uzašno sviđa, ali htjela sam mu malo dati osobnosti bojama. I onda sam se susrela s resinom ili smolom. I od toga je krenulo.

S: U kakvoj atmosferi stvaraš?

I: Najviše uživam i radim u miru uz lifestream hrvatskog radia ili itunesa. Počnem ujutro, a ponekad iz studija izađem navečer ili kasno popodne te se sjetim da nisam ništa jela cijeli dan. (op. Upravo mi je otkrila i tajnu svoje zavidne vitke linije :))

S: Koju poznatu osobu bi voljela vidjeti da nosi tvoj nakit?

I: Pa bilo bi mi drago da je nosi bilo koja javna osoba koja ima smisao za lijepo i koja se izdvaja posebnim stilom, ali ako bih baš morala birati, onda bi to bila Kate Bosworth.

S: Nosiš li nakit i privatno?

I: Nosim, svaki dan dva prstena koji imaju sentimentalnu vrijednost.  Svoje kreacije obavezno kad idem vani ili na neko važno mjesto gdje ima puno ljudi.  Najviše ako napravim nesto novo da se malo promoviram i zaintrigiram 🙂

S: Kako bi opisala svoj privatni stil?

I: Moj stil je dosta jednostavan. Ponekad poseban, a ponekad dosadan. I to opet ovisi o raspoloženju. Ne pratim trendove.  Nosim ono što se meni sviđa u tom trenutku. Uvijek mi nešto drugačije zapne za oko, nešto neobično pa si to onda kupim ili napravim.

 

S:Trenutno si u Italiji. Daj nam svoje viđenje stila Hrvatica i Talijanki, jesu li velike razlike?

I: Razlika ima i nema. Mislim da ne bi bilo fer da kritiziram jer je kod nas svaka regija drugačija. S obzirom da je Milano jedna od prijestolnica mode i milijunski grad, svaki dan postoji prilika i mogu se vidjeti nevjerovatne kombinacije stila koje pojedine djevojke i dečki mogu isfurati do savršenstva. U danima ‘Fashion week-a’, imam osjećaj da se klima i raspoloženje totalno promijeni. Kao i kod nas, susretneš se i vidiš onoga tko voli osobnost, različitost i unikatnost, ali i onoga tko je nametnut trendovima, voli kopirano i klonirano.

Ivanine radove svakako potražite na http://www.facebook.com/#!/Ivanaartjewellery.

Predstavljanje ivanaart nakita započela sam citatom stilske ikone Coco Chanel. Coco je više od mode cijenila dobar stil jer kako je i sama rekla „Moda prolazi, stil ostaje“. I opet, tko sam ja da njezinim izjavama sudim, mogu samo dodati da sam sigurna da nakit Ivane Vučinović nije samo modna već i stilska kategorija. Vjerujem da bi se ovog puta Coco složila sa mnom 🙂

Oglasi

One thought on “Moda prolazi, Ivanaart ostaje

  1. Pingback: Croativa dana: Ivanaart Jewellery | STILUETA

Komentiraj

