Sweet Valentine Choco Dress

       “Zaboravi na ljubav… radije bih pao u čokoladu!” citatom nepoznatog  autora najavljujem post o čokoladi, haljinama, čokoladnim haljinama i svom prvom outfitu

Zbilja jedva čekam vidjeti kakve će nam zanimljive outfite pripremiti strane i  domaće blogerice za blagdan ljubavi. Ja sam se odlučila za jedan drugačiji pristup ovoj tematici, nadam se da će vam se svidjeti. Budući da je vrijeme da  se malo pokažem i otkrijem tko stoji iza ovih nekoliko postova na kraju ću otkriti svoj valentinovski outfit.  Na kraju!

Ajmo sad malo o tom famoznom danu. Činjenica broj jedan. Valentinovo je samo jedan dan u godini- čemu se ograničavati –  ljubav treba slaviti svaki dan.  Činjenica broj dva. Valentinovo je dan za zaljubljene – čemu se ograničavati – ako ste solo, iznenadite sitnicom frendicu, člana obitelji, SEBE!!! live outside the box 🙂

Internetski portali već su zasićeni  idejama  što obući za Valentinovo, a na vrhu liste  prijedloga za nju je neizostavna HALJINA.  Internetski portali već su začinjeni idejama što pokloniti  njoj za Valentinovo, a na vrhu liste prijedloga je neizostavna ČOKOLADA.  Haljina i čokolada kao lajtmotivi, a kad ih spojimo dobijemo – čokoladnu haljinu! Upravo smo došli do moje današnje teme.

TOP 5 ČOKOHALJINA

RABANNE CHOCODRESS

Paco Rabanne dizajnerio je jednu od čokoladnih haljina, a nije odolio probati ju na svom modelu! Moram priznati manekenka izgleda prilično iznenađeno gestom poznatog kreatora!

fotografija preuzeta s http://www.oddee.com

“Nije točno da je čokolada zamjena za ljubav. Ljubav je zamjena za čokoladu. Čokolada je, moramo se suočiti s time, mnogo pouzdanija od većine muškaraca.” Miranda Ingram

CREAM PUFF DRESS

Još jedna jestiva haljina došla je iz radionice Valentyna Shtefana iz Ukrajine. Izrada je trajala dva mjeseca, a osim što je slatka, ova haljina je ujedno poslužila i kao vjenčanica! Hrabro ili ludo, odluka je na vama!

fotografija preuzeta s http://www.designswan.com

Život je kao kutija čokoladnih bombona… Nikada ne znaš što te čeka unutra.” – majka Forresta Gumpa u filmu “Forrest Gump”

LINDOR DRESS

Haljinu od 79  000 kalorija dizajnirala je Lindka Cierach, a nosila violinistica Linzi Stoppard. Kratka haljina izazvala je veliku reakciju, a meni  još u glavi odzvanja broj kalorija!

fotografija preuzeta s http://redhotbrides.com

“Nakon gotovo 20 godina braka, napokon sam zagrebao površinu istoga. A čini se da odgovor leži negdje između razgovora i čokolade.” – Mel Gibson u filmu “Što žene žele”

COOKIE DRESS

Za izradu ove fine haljine bilo je potrebno čak 600  keksića, a fotografije pokazuju da su se prilikom izrade slatke haljine jako dobro zabavljali. Fino, fino, fino…

fotografija preuzeta s http://newyork.grubstreet.com

Snaga je mogućnost da slomimo tablu čokolade na 4 dijela golim rukama, a onda pojedemo samo jedan od tih komada “ Judith Viorst

I PRVO MJESTO – HRVATSKA ČOKOHALJINA!

Najslađa i meni najdraža čokohaljina ona je naše proizvodnje. Predstavljena na već tradicionalnom Festivalu čokolade u Opatiji 2011.,  kreacija Doris Vlah na manekenki Antoneli Tomašić izazvala je ogromnu pozornost.

fotografija preuzeta s gastronomika.hr

Podloga  je ticino masa, a vješta dizajnerica potom je nanijela čokoladu otopljenu na pari. Na kraju je, kao ukras, dodala domaće kekse i čokoladne perle.  Uspjela sam doći do kreativne dizajnerice koja mi je otkrila da je i sama veliki ljubitelj čokolade, pogotovo bijele. O izradi je rekla:“ Izrada je bila više nego komplicirana jer se je čokolada počela na temperaturi tijela topiti i onda je nemoguće savšeno odraditi. Haljinu sam  radila tako sto sam razvaljala  ticino masu i u nju omotala manekenku. Na to sam namazala rastopljenu čokoladu“ Iduće godine možemo očekivati još slatkih ženskih čudesa iz njezine maštovite radionice, a mene već sada ubija znatiželja 🙂

Obećala sam otkriti svoj prvi outfit pa da ne bude obećanje ludom radovanje, eto, donosim jednu fotkicu svog outfita za Valentinovo.

I? Što mislite, hoće  li Suprug biti zadovoljan? 🙂

Oglasi

6 thoughts on “Sweet Valentine Choco Dress

  1. čokolada uvijek i zauvijek! nakon poroda odlučila sam se za dojenje, a malena je imala grčeve tako da sam 4 mj živjela bez čokolade.strašno i užasno. još osjećam traume 🙂 a poklon- i bolje da mu se svidi 🙂

Komentiraj

