Zvijezda je rođena!

Etoile de mer, u prijevodu morska zvijezda, nakit je koji oduševljava svojim šarmom te u ove hladne, tmurne, zimske dane podsjeća na more, tople dane i bezbrižne noći

U ovo doba celebrity baby booma možda će vam naslov zvučati senzacionalistički, ali ne mogu si pomoći jer savršeno odgovara današnjem modnom izletu. Alfa i omega ove divne priče o nakitu je Zvijezdana Ivić, ime nakita kao što sam već rekla u prijevodu je morska zvijezda, a nakit je  posebno šarmantan i unikatan. Stoga – moj naslov je apsolutno prikladan!  A sad krenimo…“In order to be irreplaceable one must always be different”, citat je koji pokreće ovu dizajnericu, a Coco bi zasigurno bila jako zadovoljna. Ne samo da je njezin citat taj koji pokreće ovu kreativku, nego je i sama primjenila bit ove rečenice u svom radu. Pridružite mi se u ovoj priči i vjerujem – složit ćete se sa mnom 🙂

S:Tko se krije iza branda Etoile de mer?

31-godišnjakinja koja spletom okolnosti živi u Zagrebu, podrijetlom iz Šibenika u kojem obožavam provoditi duga ljeta.  U jednoj osobi miješaju se profesorica engleskog jezika i umjetnica, u zadnje vrijeme ova druga sve više prevladava i ispunjava mi sve segmente života.

S:Koje je značenje imena i otkud ideja?

Etoile de mer na francuskom znači morska zvijezda, a ideja o imenu je došla spontano. Pa sam htjela da u imenu brenda  imam poveznicu svog imena i mora pa eto…najsjajnija zvijezda na modnom nebu 🙂

S:Kako si počela?

Kao i većina i ja sam od malena stalno nešto petljala sa rukama i maminim nakitom, međutim više sam uništavala nego što je nešto iz toga uspjelo.

S:Što te inspirira?

Samopouzdanje, smionost, ambicija…

S:Najljepši /najdraži kompliment koji  si dobila (a tiče se tvog nakita, naravno)?

Najveći kompliment mi je kad cure iznova i iznova kupuju moj nakit i kad mi kažu da je prepoznatljiv. Volim i osjećaj kad ga uočim na nepoznatim curama u nekim skroz neobičnim situacijama.

S:Je li svaki komad nakita unikatan?

Da, svaki komad nakita radim samo u jednom primjerku, jer ne volim uniformiranost. Dakle ne može se dogoditi da vidite još nekog s istim komadom nakita.

S:S kojim materijalima radiš?

Radim uglavnom sa drvom koje prilagođavam nekoj svojoj završnoj viziji, jako volim prirodne materijale…tako da se tu nađu uz drvo i poludrago kamenje, srebro, juta…a kako volim i eksperimentirati sve je moguće.

S:Planiraš li se okušati u nečem novom?

U zadnje vrijeme sve više me intrigiraju ogrlice pa ću ponudu definitivno proširiti i u tom smjeru i možda se poigrati sa bojama.

S:Nosiš li nakit i privatno?

Da nosim, nosim uglavnom svoj nakit ali  i od dragih cura čiji rad cijenim. Istakla bi Mammii, Little Wonder, Micicu….

S:Koju poznatu osobu bi voljela vidjeti da nosi tvoj nakit?

Ines de la Fressange, Giovanna Battaglia

S:Što je potrebno da bi netko imao dobar stil?

Prvenstveno stav! Samopouzdanje, energija kojom netko zrači. A pomažu i osnovni  odjevni komadi i dobar accessories.

S:Tvoji najdraži odjevni predmeti?

Crna dolčevita od kašmira.

S:U čemu se ne možeš zamisliti?

U šljokicama nakićena kao božićno drvce.

Budući da obožavam nakit (primjetili ste vjerojatno po većini postova te tematike),  pred sebe sam stavila težak zadatak te  izabrala top pet naušnica. Uhhh..Nije bilo lako. Više potražite na http://www.facebook.com/#!/pages/Etoile-de-mer/129635213740447.

Na pitanje što ju najviše opušta, dobila sam jednostavan i jasan odgovor: “Putovanja, putovanja, putovanja”. I dok Zvijezdani želim čim više konkretnih –  većih i manjih –  putovanja, ja radosno zaključujem da sam uz nju i predivne komade nakita otputovala  u jednu bajkovitu priču ispunjenu slatkim mašnicama, morskim bojama, neobičnim dizajnima…

Nadam se da ste i vi uživali u putovanju!

Oglasi

7 thoughts on “Zvijezda je rođena!

  1. Pingback: Stroj2@Cukarikafe | stiluetadotnet

Komentiraj

