Coffee time with Pepa Design

Popodne sam provela na kavi s mladom i kreativnom Petrom Perković, društvo nam je pravila preslatka maltezerica Tia, jela sam finu domaću jaffa tortu i zaljubila se u plavi sako. Dobar uvod u vikend!

Petru Perković upoznala sam prije dvije godine kad sam sudjelovala u organizaciji jedne manje revije. Ona tada: žarko crvena kosa koja je jasno ocrtavala njezin karakter – jak, pozitivan, energičan, dinamičan. Ja tada: plavuša sa zaručničkim prstenom. Ona sada: koketna plavuša jednako pozitivna karaktera. Ja sada: brineta s vjenčanim prstenom i bebicom. 🙂

Na stranu što me se dojmila kao osoba, jako su mi se svidjele njezine kreacije. Haljine u svim nijansama i svih dužina, neobičnih krojeva, apsolutno su me osvojile. Ljubav na prvi pogled. Osim toga, kreirala je otkačenu robicu za pse i vjerujte mi Tia je prava trendseterica u šetnji Opatijom! Perfekcionist po prirodi, odlučila je zapostaviti karijeru u usponu u Rijeci te je krenula na školovanje u Zagreb. Sada na drugoj godini modnog dizajna učilišta Profokus, s mladom kreativkom sam popila kavu u njezinom atelieru i domu te popričala. O čemu? O modi, životu u Zagrebu, stilu, inspiraciji, momcima 🙂

O ŽIVOTU U GRADU BEZ MORA

Otkrila mi je da živi u stanu s cimericom u centru metropole te da se tek nedavno privikla na Zagreb. Ipak, iako joj kronično nedostaje more i život u Zagrebu ima brojne prednosti: “U Zagrebu su brojne mogućnosti, ima više prilika, veća je koncentracija ljudi, stvari…” U našem glavnom gradu posebno gušta u kavici u Tkalčićevoj ulici za koju kaže da joj baš ima ono nešto. Isto tako naglašava da bi se u Zagrebu mogla zamisliti poslovno ukoliko bi joj se ponudila neka zanimljiva poslovna prilika u struci. Školovanje je opravdalo sva očekivanja, puno je naučila, a nada se i da će upisati i kostimografiju na istom učilištu.

PUSTI, PUSTI MODU

Podnsaslov je ironičan jer iako s Petrom nisam mogla ne izbjeći tipične ženske teme, razgovor se ipak najviše vrtio oko mode. Moje prvo pitanje bilo je u vezi njezinog osobnog stila, a Petra mi je otkrila: “Volim fine i jednostavne kreacije, ženstvene, seksipilne, ali ne i vulgarne. Isto tako, često me možete vidjeti u sportskom izdanju u kojem se uvijek ugodno osjećam.” Onda sam počela rešetati pitanjima, što najviše voli kreirati, za koga, kako…”Najviše volim raditi ženske sakoe i haljine”, otkrila mi je. Jednog dana možda i torbe i ostale modne dodatke, no to zasad nije u planu. Od hrvatskih dizajnera obožava sofisticirane haljine made by Hippy Garden (op. I ja! I ja!), a od stranih finu Burberry klasiku. Složile smo se i da je za dobar stil bitan karakter te da se on ne može kupiti novcem.

slučajna usklađenost!

PEPA DESIGN

Mladoj i dragoj dizajnerici u usponu nisam mogla ne postaviti klišeizirano pitanje gdje se vidi za pet godina, a rekla je: “Nadam se svom butiku. Voljela bih dizajnirati fine, unikatne komade robe za ozbiljnije žene. S druge strane, uvijek me veseli izrada nosivih ljetnih ženstvenih haljina”. Zanima ju i moda za punije žene te smatra da je vrlo mala ponuda odjeće za njih. “I moja majka je punija i stvarno nema gdje pronaći lijepu, ženstvenu robu za sebe koja odgovara njeznoj građi. A takvih je žena puno koje si ne mogu pronaći lijepu garderobu.” Tu smo se složile, većina žena nema tijelo kao s naslovnica, ljepota je u malim nesavršenostima i načinu na koji se nosimo.

A vi kao ne bi probali??!! 😉

Sve što je lijepo kratko traje, vrijeme mi je proletilo, još bi mi kafenisale da me nisu čekale majčinske dužnosti i želja da čim prije vama predstavim ovu mladu damu. Uspjela sam doznati da u bližoj budućnosti možemo očekivati reviju odvažne dizajnerice, ali o tome više neki drugi put. Budući da u ormaru imam dvije genijalne haljine by Pepa design, kad uhvatim Supruga napravit ćemo mali fotosession da vam ih predstavim. Znam da će vam biti drago 🙂

Uživajte u vikendu, mi na Kvarneru sigurno hoćemo jer slijede zadnji maškarani dani i vrhunac svega- karneval!!!

Oglasi

6 thoughts on “Coffee time with Pepa Design

  1. jedva cekam reviju, zelim joj svu srecu, nadam se da cu i ja jednog dana ici njenim stopama!
    inace, bas mi se jako svidja tvoj blog jer mi redovito otkrijes nesto novo i zanimljivo 🙂

    novi post kod mene!
    xoxo

  2. Sve pohvale za blog, samo tako nastavite i ti i mlada dizajnerica! Nadam se da će revija uskoro jer su i mene oduševile njezine kreacije!

Komentiraj

