I need a Hero. Hero4Heroes.

Coco Chanel rođena je 19.8.1883. Marijana Hero rođena je točno, ali točno sto godina kasnije te uz dvije bake šilice, čini mi  se da ona nije odabrala modu, već je moda odabrala nju

Smatram da u našoj maloj, lijepoj državi imamo divnih dizajnera koji uspješno prkose kopiranjima, dosadi i trendovima te razvijaju svoj stil. Neki se bave nakitom, neki torbama, neki odjećom.. A neki od njih okušali su se u svim navedenim kategorijama te čega god da se uhvate pođe im za rukom napraviti nešto posebno, nosivo, unikatno i zanimljivo. Jedna od njih je svakako i Marijana Hero iz Rijeke koja se krije iza branda Hero4Heroes. Slijedi priča o ovoj dizajnerici koja modu prožima s filmom, glazbom, knjigom..

GENI SU ODLUČILI- MODA

Obje none bavile su se šivanjem. Jedna od njih bila je krojačica i stilistica te su ostale brojne slike i krojevi s kojima je moja sugovornica još od djetinjstva provodila vrijeme. “Uvijek sam crtala, stvarno uvijek, tako da sam od malih nogu znala da će moda biti dio mog života.” U potrazi za znanjem odlazi u Zagreb na Tekstilno- tehnološki fakultet gdje je puno doznala o teoriji dizajna, usavršila je krojenje te puno naučila. Napušta ubrzani tempo metropole po završetku studija te se vraća na Kvarner i počinje uređivati svoj atelier. Nekoliko puta sam ju posjetila u njezinom modnom raju i svaki put uživala- odjeća, knjige, časopisi, toliko detalja.. No, budući da slika govori tisuću riječi – uživajte 🙂

MODNI CHIT CHAT

Od hrvatskih dizajnera uživa u kreacijama Borisa Pavlina (op. čovjek uistinu kreira modnu bajku, svaki put…), od stranih obožava Chanel te joj je Coco apsolutni modni idol. Pogledala je sve filmove o njoj, pročitala knjige, poznaje njezine stavove i simboliku te joj nije promaklo ništa što je ova diva učinila za modnu industriju. Na pitanje koju bi Hrvaticu voljela vidjeti u svojim kreacijama, Marijana nije dvoumila ni trena- bila bi to Nataša Janjić.

MALE REVIJE – VELIKO ISKUSTVO

Profesionalni put započinje na reviji u rodnim Matuljima gdje predstavlja prvu kolekciju. Nije trebalo puno vremena, za mladu damu se pročulo i uslijedili su pozivi za druge revije. Imala je i nekoliko samostalnih od kojih se mene posebno dojmila ona na Trsatskoj gradini u Rijeci. “Na tim malim revijama, puno sam naučila, kako cijeli sustav funkcionira.” Marijana Hero zadnje dvije godine predstavlja se i na Riječkim stepenicama, imali smo priliku vidjeti haljine koje su istodobno vrlo ženstvene i ne znam kako drugačije opisati nego ‘sa stavom’.

HERO4HEROES

Osobno sam oduševljena logom i brandom. Ali, lako za to, iza loga i branda, krije se dizajnerica za koju mogu slobodno reći da je prava umjetnička duša. I to iz dva razloga:

1. U svoje radove uspješno integrira druge umjetnosti- primjer genijalna kolekcija t-shirt majica s printevima svjetskih metropola u koje je utkala najpoznatije znamenitosti gradova, poznate osobe, tips&tricks…

2.  Majice, haljine, broševi, rajfovi, torbe… Svaki  bezlični predmet s njezinim dodirom dobiva dušu, posebno me zadivljuje sposobnost da sve postaje posebno i drugačije,  a  opet odaje osobni, artistički karakter

ZNAM JEDNU TAJNU SJAJNU

Kad pišem o nekom tko mi se sviđa privatno i profesionalno, malo se razigram od sreće pa dobijete ovakve podnaslove. Ali, ja stvarno znam jednu tajnu sjajnu i neću vam reći. Bar ne još. Tiče se iduće kolekcije, u biti, kolekcija Marijane Hero i mogu vam samo reći da se opet radi o nečem neviđenom, kvaliteno izrađenom, unikatnom i ono najbolje od svega – apsolutno nosivom… Radi se o dva drugačija projekta, a dogovori je pao – čim bude gotovo – ja, a to znači i vi – imamo ekskluzivu! Yes!

ŠEĆER NA KRAJU

Neee, poklon na kraju 🙂 I ovom modnom druženju nije se nadzirao kraj sve do telefonskog poziva Supruga. Tako sam se ja u trenu vratila najdražoj ulozi, ali prije nego sam pozdravila dizajnericu i napustila Hero4Heroes bajni atelier, u ruku mi je umetnula žutu vrećicu. Jurim doma, posvećujem se Djevočici, uspavljujem ju, konačno sjednem i otvaram. Kad ono (sad bih trebala ubaciti zvučni element: ta da!)…

Divno, zar ne??

Ona inpiraciju pronalazi u svemu lijepome što ju okružuje – filmu, glazbi, putovanjima. Upravo se na zadnjem putovanju Italijom rodila ideja o majicama s printevima svjetskih metropola. Budući da je dragoj dizajnerici slijedeća postaja London ili New York, već se veselim idejama s kojima će se vratiti nakon tih putovanja. Apeliram na putničke agencije, ukoliko prate moj blog i sviđa vas se rad ove kreativke, da žurno  sponzoriraju ova putovanja tako da mi – dežurni modni uživaoci čim prije dobijemo novu dozu Hero4Heroes.

Ok? Ok!

Oglasi

11 thoughts on “I need a Hero. Hero4Heroes.

  1. Pingback: Hero4Heroes. Bluessying 2012I2013 | stiluetadotnet

Komentiraj

