Fake fur. Real chic.

“You cannot fake chic but you can be chic in fake fur” Karl Lagerfeld

„Faux fur is quite simply fake fur.“  Pročitala sam.  Isn’t that obvious?? Ova rečenica me nasmijala i potakla da istražim malo otkud faux fur (to vam je fake fur, znate :)) u modi.

Faux dolazi od francuske riječi i označava not real. Nekad davno, lažno krzno nosili su pripadnici niže klase koji si nisu mogli priuštiti luksuz pravog krzna. Tada je to bilo vrlo sramotno.

U modi je predstavljeno 1929. godine, no tek 1950. godine razvojem tehnologija i materijala počinje konkurirati pravom krznu. Ipak, daleko je to od prave konkurencije budući da i dalje pravo krzno predstavlja statusni simbol društva.

Dugo vremena nošenje pravog krzna opravdalo se činjenicom da puno bolje grije, ali danas razlike  između pravog i lažnog krzna nema. U biti, razlike između onih koj nose lažno i pravo krzno odnose na moralnu, a ne  na financijsku ne/pripadnost.

Prijatelji životinja i slične udruge te brojne poznate osobe zaslužne su za promicanje umjetnog krzna koje je danas, ipak sve češći izbor pojedinaca.

Svatko ima pravo na izbor, zar ne, rekli bi neki… No, pitanje je jesu li životinje imale izbora…

Some roles I have to wear fur, and I always make sure it’s fake, like in Austin Powers: The Spy Who Shagged Me. Faux fur is great because it shows people that faux can look fabulous.

Kristen Johnston

“It’s the triumph of fake fur … because fake fur changed so much and became so great now that you can hardly see a difference.”

Karl Lagerfeld

Pitate se koji je moj izbor?

 Pa krzno je jedina tema gdje mi je fejk odabir apsolutno i jedino prihvatljiv.

Vaše mišljenje?

Oglasi

8 thoughts on “Fake fur. Real chic.

  1. Bez obzira na modne trendove, nikad nisam bila ljubitelj “dlaka” na sebi (mada sam uvek dlakava zbog kućnih ljubimaca :)), ali ako moram da biram, glasam za fejk. 🙂

  2. Meni se jako sviđa sam izgled bundi i krzna ali mislim da to nikad nebi obukla, pogotovo ne pravo krzno. Ali sam zato ovih dana po dućanima nalazila prekrasne bijele faux bunde i izgledale su mi divno 🙂 zadnja slika je precute 🙂

  3. Slažem se s tobom.. nikad ne bih ni pomislila kupiti pravo krzno ako mogu imati gotovo identično faux.. a nisam ni tolika žrtva mode da bih kupila pravo krzno kao statusni simbol.. A i ako Karl veli da je dobro.. 🙂

  4. Da i pomeni je fejk odabir krzna prihvatljiv,i imam jednu takvu,malu crnu,lagana,topla….Vaše fotografije prelijepe,kao i vi na njima sa preslatkom bebicom…..:))

  5. Pingback: 2012. Favorites… | STILUETA

Komentiraj

