Drugo stanje, a isti stil

Making the decision to have a child – it is momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body. Elizabeth Stone

Trudnoća je jedno divno stanje. I  trudnice zbilja jesu  najljepše žene. Posebno zrače, posebno se smiju, šalju jednu krasnu energiju.  Budući da sam i sama nedavno pošla to razdoblje htjela sam s vama podijeliti  par stilskih trikova. Osim toga,  jednog lijepog nedjeljnog jutra primila sam mail čitateljice Ivane koja me zamolila da napišem par riječi o ovoj temi. Ivani se ispričavam što je toliko čekala, ali eto, zadnjih dana Djevojčica me trebala. Za jednu majku to je dovoljno da zaboravi na cijeli  veliki svijet vani i posveti se svom malom svijetu…

Sve trudnice suočavaju se s promjenama na svom tijelu od kojih su neke više, a neke manje simpatične. U posljednje  navedene spadaju i kilogrami koji se javljaju te nagovještaju novi život koji se razvija. Kroz život naučimo cake kako se dobro odjenuti te istaknuti svoje prednosti, prikriti nedostatke. U trudnoći, svi ti trikovi padaju u vodu, tijelo se brzo mijenja i treba se snaći u novoj situaciji. Trudnoća nas dodatno ‘poženstveni’-  promjeni se treba prilagoditi , a u svom tijelu treba potpuno uživati.

Evo par trikova kojih sam se ja pridržavala u trudnoći i  uspjela, unatoč novoj liniji,  zadržati stari stil 🙂

Rubrika:  Traperice/hlače

Maternity Belly Belt Combo Kit

Blaženi internet i ebay. Nema što nema. Obožavam traperice i mučila me pomisao da ću ih se u trudnoći morati odreći. Trudničke modele  s lastikom nisam htjela kupovati jer  mi je bilo suludo kupovati nešto što ću nositi  samo par mjeseci. Osim toga i skupe su.  I onda – ta da da da– na ebayu sam pronašla proširak za sve hlače i traperice. Naručila, pričekala, dočekala. I   za 20 $ cijelu trudnoću, ali stvarno do zadnjeg dana uživala u omiljenim trapericama.

Jeans extender

Istraživajući temu, na ebayu sam pronašla i jeftiniju varijantu gore navedenog prijedloga. Čini mi se da bi svaka žena mogla to izraditi i sama uz pomoć lastike. Na ebayu sam ih pronašla po cijeni od 5$.

Rubrika: Haljine

Haljine-  da, da i da! Idemo u proljeće i ljeto, neka bude veselo i šareno (iako i s tim treba imati mjeru), lepršavo i  udobno. U modi su duge haljine koje laskaju trudničkoj figuri.

Haljine s natpisima „Here I come“, „I’m here“, „Coming soon“, „I’m ready“. O, ne, nemojte please. Razgovarala sam s nekoliko mladih mama- ex trudnica i niti jedna nije dala odobrenje za ovu varijantu. Sorry, ali ne.

Rubrika:  Accesories

Trudnoća je vrlo kreativan period. U ormaru nepripremljenom za drugo stanje treba naći odjeću za drugo tijelo. Nisam se dala u nikakav šoping, a jedna sam od onih koja Suprugu  uvijek prigovora da nema što obući. Eee, tek tad sam vidjela pravu dubinu tog izraza. Ali, snađi se druže, spas sam našla u par dužih majica, haljinica koje su postale majice. Oversized t-shirt;  to uvijek pali, zar ne? Uz tajice i traperice. Jednostavno i efektno i ponavljam- udobno.

I onda detalji, detalji, detalji. Uživajte u maramama, pašminama,  šeširima, nakitu (koji  jedno vrijeme nećete nositi dok znatiželjne ručice budu hvatale sve oko sebe).

Rubrika: Boje

U nekoliko navrata (kad mi je tijelo počelo porimati veći oblik)  sam pribjegavala crnoj boji. Sada vidim, sada znam- ne treba se skrivati. Crna zatvara, tmurna je, ozbiljna- sve ono što drugo stanje nije. Uostalom, baš ove sezone jake boje i printevi su in- navali narode 🙂

Rubrika:  Njegov ormar

Konačno prilika da prokopate po Njegovim stvarima, a ne ispadnete ludi stocker 🙂 Šalu na stranu,  mene su spasile neke njegove majice i košulje, uz kratke hlačice ljeti ili  traperice zimi, zašto ne? Znam za slučajeve kad su se trudnice poslužile i trapericma, hlačama svojih jačih polovica. I to iznosile fenomenalno! Budite kreativne, mislim ovo je savršena prilika da vi nosite njegovu odjeću. On nema nikakav izgovor nikad da nosi vašu!

Na sreću, moda je takva da je sve u modi.  Ako kupujete- kupujte pametno, artikle koje ćete moći nositi i kasnije. Mantrajte prilikom shoppinga „Kupujem nešto što ću moći nositi i kasnije“ 🙂  Ja sam kupila dvije košulje u New Yorkeru . I to vrlo povoljno.  Karirani uzorak, lagane, prozračne, dugih rukava koji se mogu kopčati i skratiti. Za vrijeme trudnoće plan je bio da prekriju J.LO. pozadinu,  a sličnu ulogu imaju i sad  🙂

 I NAJVAŽNIJE OD SVEGA: Ne slušajte druge mame, bake, frendie, pa čak ni blogerice 🙂

Ako se u nečemu dobro i ugodno osjećate, nije bitno je li  in or out, je li staro ili novo, vaše ili suprugovo. U trudnoći je najbitnije da mislite na sebe, u svakom trenutku radite što vam odgovara pa tako i nosite samo ono se vama sviđa!

Još jednom hvala Ivani zahvaljujući kojoj sam se opet vratila u ovo blaženo doba, budući da ove zadnje retke pišem baš na Dan žena- zaključujem da je baš divno biti pripadnica nježnijeg spola.

Svaka trudnica je drugačija i svaka je lijepa na svoj način.

Pozdravljam dragu Ivanu, najdražu Teu i sve vas trudnice tamo negdje…

 Štogod imale na sebi,  bitno je kako se osjećate. Najbolji modni trik je besplatan i svatko ga može iskoristiti. Ime mu je osmijeh i nitko neće primjetiti kilogram viška, nezakopčane hlače ili neprikladnu majicu.

Uživajte u svakom trenu, prebrzo će proći…

Oglasi

7 thoughts on “Drugo stanje, a isti stil

  1. Pa ovo je divan post i obozavam trudnice. Jako sam slaba prema njima posebno od kada sam prosla dva putakroz tu fazu. Zao mi je samo sto nemam mnogo slika sa stomakom. Uglavnom, na onima koje imam uvek je ista scena-jedem i smejem se! Zaista divno razdoblje. Stvarno divan post i saveti!

  2. Draga, ja malo kasnim s rekcijom:-) clanak je divan i za svaku pohvalu! Za ovaj remen za trapke nisam imala pojma a tako genijalna stvarcica!hvala puno puno! Kad navratis do Zg-a, javi se za sudar 🙂 poz tebi i malenoj od ivane:-)

    • Da, remen je čudo, zaboravila sam spomenuti dolazi u nekoliko veličina i tri tkanine- cna, bijela i imitacija trapera koje ‘nadopunjavanju prazan prostor’ 🙂 meni najbitnije da si ti zadovoljna 🙂 sretnooo

  3. Predobar post sa genijalnim savjetima, mislim da si uvelike olakšala pitanje odjeće trudnicama i onima koje će to tek postati!
    Pohvala i za fotke, od kojih mi je posebno draga ona u haljinici i štiklicama! 🙂
    Obzirom kako ti dobro izgledaš mislim da će se neke žene prije odlučiti za to blaženo stanje!

Komentiraj

