Buvljak@Hartera

Pohodili smo buvljak u Rijeci koji se održao pod organizacijskoj palicom Ivanke Mazurkijević i udruge Art Bazaar

Riječ buvljak asocira me na nešto ludo, neobuzdano, pomalo kaotično. I bilo je baš tako! Naravno, u potpuno pozitivnom smislu. Iako  nisam jedna od onih koja kupuje u SHS i buvljacima, samo zato što smatram da odjeća i predmeti nose energiju starih vlasnika i to mi stvara nelagodu, bilo je stvarno super!

Kupi, prodaj, drž’, ne daj! Neopisivo dobra vibra,  puno ljudi s puno stila.  Rijeka je mali grad i međusobno se znamo, škicamo iz viđenja. Ali, vidjela sam masu pojedinaca sa super stilom i sad mi je žao što sam propustila priliku da ih vama predstavim ( op. slobodno se javite na mail, znate vi koji ste :)) Ali, kao što rekoh bilo je kaotično, puno ljudi, a nas dvoje smo se izmijenjivali- malo jedan fotka, drugi nosi Djevojčicu pa zaokret…

Svaka čast organizatorima, svaka čast izlagačima i vrsnim prodavačima, brojnim posjetiteljima… Ali, ne bih ja bila ja da ne kažem par riječi o Harteri (bivša Tvornica papira) koja je ugostila ovaj happening. 2005.godine skupina entuzijasta pokrenula je Harteru-  glazbeni festival s ciljem oživljavanja riječke kulturne scene  i propale Tvornice papire. Danas je ovaj Festival jedan od najjačih u regiji, a osim važne kulturološke uloge nudi mlađim generacijama kao i svim dragim gostima  sliku prave Rijeke- urbane, alternativne, otvorene i posebne.

Ja Harteru obožavam. Još od prvog odlaska sa svojom Teom i povratka doma ranom zorom. Toliko o tome, danas smo ipak ozbiljne žene i majke 🙂

Eto, puno godina kasnije noćnu verziju prepuštam nekim novim klincima  i uživam u dnevnoj sa svojom klinkom…

Uglavnom, genijalno!

 Obožavam svoj grad. Ljude. Energiju.

 Ljepotu u kaosu.

Oglasi

5 thoughts on “Buvljak@Hartera

  1. Rijeku sam upoznala, uglavnom, u ranim jutarnjim satima… Voz iz Beograda je stizao oko 6 ujutru, a trajekt za Lošunj kretao oko 10… Bilo je divno u tako rane sate lutati riječkim ulicama ili, jednostavno sedeti negde na klupi ili u bašti kafea i uživati u suncu i pogledu na prolaznike… Od onda je prošlo dosta vremena, ali se još uvek rado sećam.
    A nekako mi je i riječka muzička scena uvek bila draga, pa jedva čekam nešto novo sa te strane 🙂

  2. Ja obozavam Rijeku, jedini grad u koji bi se sutra mogla preseliti. Odusevljava me spoj kontinenta i mora, tako mi djeluje. Svidja mi se haljinica sa fotke, da sam bila na buvljaku, definitivno bi je copila 🙂

Komentiraj

