Live The Message.Live it!

Riječki shop & design studio podjednako me oduševio interijerom i bogatom ponudom originalnih majica, nakita, pivjesaka, čak i cipela… Fenomenalno uređen, bogat detaljma, crtežima- osjećala sam se kao Alisa u zemlji čudesa. I najradije bi sve viđeno uzela doma!

Iz više razloga ispunjava me pisanje bloga. Upoznajem zanimljive ljude i zanimljiva mjesta. Neprestano učim, istražujem, upoznajem. Uživam u povratnoj informaciji i svakom mailu. Radim s kreativnim ljudima koji energiju ne uzimaju već daju, daju, daju. Prošli petak posjetila sam jedno genijalno mjesto koje mi je pružilo inspiraciju i dalo kreativni polet. U LTM  shopu dočekala me  simpatična Diana s kojom sam pretresla sve teme- majčinstvo, umjetnost, književnost… Nakon sat vremena druženja i upoznavanja nje same, shopa i koncepta Live the message- osjećala sam se izvrsno i pomislila sam kako jedva čekam svoje otkriće podijeliti s vama.

Live The Message pokrenula je Dubravka Stanić, a koncept u sebi spaja umjetnost, modu i  design. Majice, torbe i modni dodaci namijenjeni su ljudima sa stavom, a idealan su pečat svakoj odjevnoj kombinaciji. Kad sam ugledala t-shirt majice s printevima, u glavi se rodilo tisuće kombinacija. Uz traperice i štikle za noć ili dan, uz pencil skirt za neki ozbiljniji look, uz starke za casual…ok, stat ću, you get my point 🙂

Live the message  prkosi  sveprisutnom  konzumerizmu i vraća  naglasak na individualnost i kreativnost pojedinca izražen kroz njegov vlastiti  stil . Dizajn za svačiji  džep, slogan je pod kojim LTM regrutira mlade hrvatske i strane  ilustratore, dizajnere nakita i modnih dodataka. Grafički T-Shirt, kao glavni  proizvod LTM-a, u posve je drukčijoj vizuri od klasične, industrijske, serijske  proizvodnje. On predstavlja unikatno umjetničko djelo – odjevni artikl, koji je  više od toga, svojevrsni messenger, koji  govori o samom  autoru, potom o kupcu, o svijetu koji nas okružuje…

U duhu  ”zelenog razmišljanja” i trenda globalne štednje, livethemessage.hr  pokrenuo je akciju kojom možete na kreativan  način produžiti vijek trajanja vaših odjevnih artikala. Ako želite osvježiti  vašu najdražu majicu, košulju, suknju, hlače, torbu ili nešto iz vašeg ormara  što je zub vremena lagano nagrizao, donesite ga njima na kuru.  S guštom će obnoviti  vaš omiljeni odjevni predmet i ponovno ga  učiniti svježim i nosivim…

Većinu informacija preuzela sam oholo i bezobrazno s njihovog weba (op. a što kad su to tako dobro sročili da nije bilo potrebe za mojoj intervencijom).  Ukoliko ste iz Rijeke, u Rijeci, okolo Rijeke- nema dvojbe- ovo je mjesto koje morate podsjetiti. Ja sam oduševljena i vraćam se uskoro- moram nadopuniti kolekciju drvenih broševa koji su se čak i Suprugu svidjeli! Zahvaljujem Diani na svom prvom ‘Šta da’ brošu, a budući da me uhvatila prehlada i nisam baš najreprezentativnija, ulogu modela rado je preuzela Djevojčica 🙂

 I T-shirt s printom Doris Fatur želim, želim, želim…

Jesam li spomenula da mi je danas rođendan? 🙂

Oglasi

6 thoughts on “Live The Message.Live it!

  1. Uz našu Stiluetu nam stvarno ne može biti dosadno u Rijeci! Uvijek nađe neka nova, zanimljiva i originalna mjesta gdje će svatko naći nešto za sebe!

  2. Pingback: Stroj2@Cukarikafe | stiluetadotnet

  3. Pingback: Baloni, djevojčice i točkice. Amorositta. | stiluetadotnet

Komentiraj

