Stroj2@Cukarikafe

OK, prije nego me povede tema, a ‘povest će’ me jer sam opet oduševljena i inspirirana, objasnit ću osnovne pojmove iz naslova

Stroj2 okuplja (budući da pišem u vrijeme dok se još održava) 16 kreativaca koji su Riječanima danas predstavili svoj nakit, majice, torbice.. ma nema čega nije bilo.  Danima su najavljivali  “ugodno nedjeljno druženje i šoping” i baš tako je i bilo. Iako je ovo treće izdanje projekta, mi smo bili prvi put i već se veselim nastavku ove pozitivne, vesele štorije.

Cukarikafe ime je prekrasno uređenog caffe bara u centru Rijeke. Mjesto sa stilom. Mjesto sa dušom. Neobičan interijer. Puno detalja. Ako jutarnju kavicu ili večernju čašu vina volite piti na toplim mjestima u kojima svaki put otkrijete nešto novo i zanimljivo, oku ugodnu i drago- to je to. Ako volite minimalističke, moderne, a ja uz to vežem i pridjev ‘hladne’ prostore- not a place for you.

Tako se danas ovdje okupio velik broj  kreativaca koji stvaraju krasne stvari kojima možete oplemeniti svoj look. Ukusi se razlikuju, ali vjerujem da je svatko mogao pronaći nešto za sebe. Slika govori tisuću riječi (smijem se dok ovo pišem jer zvuči kao neka izlika),  ali u nedostatku riječi kojima bi opisala svoje oduševljenje- prepuštam vas fotografijama.

Detalji spašavaju. Mišljenja sam da se kroz odjeću ne možemo dovoljno izraziti te detalji, cipele i torbe najviše odaju naš personality, a isto tako daju nam mogućnost da se iskažemo i pokažemo. Stolovi su bili prepuni kolorističkih naušica, neobično dizajniranih ogrlica, unikatnih broševa, lijepih narukvica, majica, kolača, ma svega…

Bilo bi nepošteno završiti, a ne spomenuti  16 kretivaca- individualaca, timova, muških, ženskih, starijih i mlađih čija se kreativnost danas na neki način slavila.

Micica, evaDeva, Larala, Jane Doe, Nakit by Luce Lu, Ko’kolačić, Šinjorina Herbalina, Ana Glažar, OjoMagico, Live The Message.Live it!, Ping / Pong Kolektiv (Etoile de mer, Yo Soy Juanita, Doodlewitch, Bijoux foux, 2women1sewingmachine, metaMORPH), Ivanka Pašalić, Ava Design, Nisa Hrvatin, Marina Marinski, tanjadasimalomanja.

 

Ovo simpatično mjesto u kratko je vrijeme ugostilo jako puno ljudi sa stilom i karizmom, a samo neke od njih uspjela sam ‘zatočiti’ u sigurno okrilje obiteljskog fotoaparata. Ali, ne brinem- sigurna sam da će uskoro biti još prilike za gledanjem, upoznavanjem, smijanjem, trošenjem 🙂

Već sam pisala o Etolie de mer nakitu Zvijezda je rođena! te sam ovom prilikom konačno dočekala da udomim dvije prekrasne narukvice. Zvijezdani ovim putem zahvaljujem 🙂 Ova simpa mlada dama u brzinskom razgovoru spomenula mi je da nas nas uskoro čeka nešto novo i jako dobro. Ne znam za vas, ja umirem od znatiželje!

Odluka je pala- dajem se u štednju do idućeg susreta! Čestitam organizatoricama i  svim izlagačima. Super smo se proveli, sreli puno dragih ljudi, upoznali neke nove za koje nekako vjerujem da ćemo se uskoro opet sresti:)

Osmijehom smo završili i ovaj obiteljski pohod u novo i nepoznato 🙂

 Sad hrabro u nove radne pobjede, lijep tjedan želim svima vama!

.

Oglasi

2 thoughts on “Stroj2@Cukarikafe

Komentiraj

