Torba kaos skriva.

Torba je najbolja prijateljica svih žena, a u prošlosti  su je nosili – muškarci!

Prije nego krenem s postom u kojem je torba glavni motiv i misao vodilja, vratit ću nas malo u povijest. Teško je odrediti kad se pojavila prva torba iako egipatski hijeroglifi prikazuju žene s visećim vrećicama oko struka koje mnogi smatraju pretećom torbice… Preskočit ću jedan veliki dio povijesti i hop, eto nas u 14. stoljeću- tada su torbe nosili muškarci!!! Trend je prestao sredinom 16.stoljeća pojavom džepova koji su pripadnike jačeg spola toliko oduševili da su se  torbi odrekli i prepustili ih nama. Hop, hop, hop, preskačemo opet velik dio povijesti i eto nas u mojoj priči o novoj, zelenoj torbi..

Obožavam osjećaj kad mi jedna kupljena stvar osvježi pogled na cijelu garderobu. Uz to, obožavam kad komad odjeće, obuće ili torbu naiđem na velikom sniženju, a sve to slučajno i potpuno neplanski. Upravo to mi se dogodilo s ovom torbom iz dućana Carpisa, slučajna šetnja u Toweru (op. shopping centar u Rijeci), slučajan pogled, NE  toliko slučajno ispobavanje i NE toliko slučajan, molećiv i vrlo značajan pogled Suprugu.

Definitivno uspješna kupovina jer znamenka na blagajni je ostala dvoznamenkasta, a torba kupljena sredinom zime jedva je dočekala proljeće. I poput samog godišnjeg doba koje smo zajedno čekale i torba je unijela boje, veselje i osvježenje cijelom ormaru (Znate onaj osjećaj kad nakon stalnog kukanja nemam što obući, stanje odjednom izgleda obećavajuće 🙂 )

I tako smo prvu proljetnu šetnju Kvarnenom krstili novom zelenom prijateljicom za koju vjerujem da će biti često na ramenu ove sezone.

Vrlo bitno, osim estetske dimenzije, lagana je!

To je jako važno, prije nego sam postala majka torba je sadržavala; novčanik, šminku mobitel, maramice, kemijsku, bilježnicu, žvakače, naočale i tako dalje..

A sad, kad mi se ne da nositi extra torbu za Djevojčicu, u moju mora stati još: boca, nešto za pojesti što uključuje još i ‘slinavček’, žličicu, igračkice, dudu, extra preslavku, pelene, vlažne maramice i tako dalje.. Vjerujem da ste shvatili.

Volim vam donositi priče o inspirativnim  mjestima i kreativnim ljudima, nadam se da ćete prihvatiti i ovakve osobnije osvrte. Opušta me pisanje i nevjerojatno je kako počnem s jednom idejom, a priča me odvede u nekom drugom smjeru… Nadam se da i  vas život vodi u nekom lijepom, pozitivnom smjeru…

A mene zanima nosite li vi nešto u torbi nešto ja nisam nabrojala??

Iznenadite me 🙂

Oglasi

8 thoughts on “Torba kaos skriva.

  1. super,super,super…tema mi je fascinantna…bravo!!!!!a zamisli kad ja jos od silnih stvarcica strpam mantil i skarice za sisanje,onda je sou u njoj…a o masinici da ni ne govorim…stvarno je najbolji modni dodatak,,,,koliko god se bezveze obukli ona nas stvarno osvjezi…..sve pohvalice i jedva cekam iducu turnejicu….

  2. Prekrasna je torba, ona daje ono nešto svakoj kombinaciji 🙂 vjerujem da će biti hit ovog ljeta 🙂 Prekrasne fotografije :))

Komentiraj

