Knjige su uvijek IN.

Life-transforming ideas have always come to me throught books. Bell Hooks

Volim čitati i uvijek se začudim kako je 50 kuna za godišnju članarinu u knjižnici nekako malo. Predmet mog interesa je gotovo sve: biografije, kuharice, trendi knjige, putopisi, knjige o fotografiji, koktelima, and so on… Domaće i strane, nove i strane.. Nema pravila. Jedino pravilo je da kršim ono pravilo o tri knjige po osobi koje sam uspješno proširila na četiri, a zadnji put i pet.

Volim gužvu na stolu, kad imam samo jednu knjigu doma, ne čitam. Kad ih je pet na stolu,obaveza preko glave, e onda je to to. Takva sam bila i na faksu, kampanjac. Jedan ispit- ne funkcioniram , minimalne šanse za prolaz. Pet ispita u tjedan dana, prolazim sve, naravno! 🙂

Knjiga “Budi obožavana” Caroline Cox je tip knjige koja paše kad ne želim previše naprezati moždane vijuge. Uvijek iznova volim čitati o stilu, ljepoti, glamuru uz pokoji savjet nekadašnjih zvijezda- Monroe, Hepburn, Dietrich.. Pitka, nepretenciozna knjiga, meni se dopala. Između ostalog doznala sam da je Audrey Hepburn imala tijelo stvoreno za modu, ali ne i stopalo- nosila je broj 42!

Citat Iz knjige: “Nemoj izgledati kao celebrity, izgledaj kao zvijezda.”

Lily Dache: “Glamur je ono što muškarca navodi da zatraži vaš broj telefona, a ženu da zatraži broj vaše krojačice.”

Ista autorica napisala je i “Zreli glamur” u kojoj se obraća ženama u hm, hm zlatnim godinama. Knjiga je simpatična, stilski super oblikovana, puna ilustracija, onako sa ženske strane- stylish. I iako kažu “ne procjenjuj knjigu po koricama”, u ovom slučaju, ja sam to napravila i nisam požalila.

“Žene su nevidljive jedino ako to žele biti,a  a budimo iskrene, ponekad to želite biti i to je u redu.”

“Modu uvijek interpretirajte individualno, pomno odabranim komadima koje kombinirate s mrvicom stila i ukusa.”

“Želim biti najbolje odjevena žena na svijetu,a  da pritom ne izgledam kao najbolje odjevena žena na svijetu.” Jackie O

(op. Meni je ovaj citat čudo!!!)

Hm, tata pa nije loša ta tvoja knjiga. A da se mijenjamo?

 Knjige su uvijek u modi. Knjiga je uvijek dobra razbibriga. Volim zamišljati likove, sudjelovati, maštati..Osim toga, ne možemo zanemariti njezinu edukativnu funkciju, ali i dekorativni element 🙂

Mislim da ću uvesti jednu knjiško-modnu-stilsku rubriku.

Nedavno sam i na facebooku zamolila za preporuke i palo je par zanimljivih prijedloga.

Javim ću dojmove, a  sad isto očekujem i od vas 🙂

Oglasi

4 thoughts on “Knjige su uvijek IN.

Komentiraj

