Fashion BuzzAR@Rijeka

Riječka modna scena doživljava renesansu. Dizajneri pomalo napuštaju sigurne zidove svojih domova, reklamiraju se, promoviraju, njihove rukotvorine postaju prepoznatljive i prihvaćene i jako bitno- tražene. Rijeka je oduvijek bila posebna i vrlo otvorena što se mode tiče, obožavam slušati priče svoje tete Zlate o zlatnom dobu Palacha, ispranim trapericama koje su prvo nosili alternativni na opće zgražanje neke šminkerske garde da bi ih na kraju i oni prigrlli. Opatja i Lovran bili su središta noćnog života, doba je to kad su počeli svirati glazbenici na koje danas pomislite kad čujete za grad na Rječini. Težilo se individualnosti, bježalo od uniformiranosti.

I sad, dosta godina kasnije kao da osjećam tu vibru u zraku. Djevojke i mladići usude se svojim stilom dati do znanja da su drugačiji, da u odjeći uživaju, ne srame se kršiti modna pravila, gledam ih po gradu kako ponosno spajaju nespojivo- boje, uzorke, stilove i uživaju.Uživam i ja 🙂

Fashion BuzzAR

Usporedo s modnim buđenjem sve je veći broj događanja koji promiču kulturu odijevanja te  daju priliku mladim dizajnerima da svoj rad predstave široj javnosti. Jedno takvo događanje je jučerašnji Fashion BuzzAR održan u Hrvatskom kulturnom domu u Rijeci. Iza zanimljivog projekta stoji udruga Moda i sve  te dvije kreativne mlade dame s vizijom- Irena Anđelić Devčić i Maja Tomažić Jakumatović.

I bilo je super, škicnula sam puno lijepog nakita, neobičnih individulaca sa super stilom, popričala s djevojkama koje ću vam sigurno i detaljnije predstaviti. Ipak, sigurnosti radi, da ne bih nekoga izostavila, ovaj dio kopiram sa facebook stranice Moda i sve: “Prvi riječki modni sajam  Fashion Buzz AR  predstavlja: Nikolina Petrušić Irena Design Nataša Ribič Eva Deva Micica Studio Svjetlana Šalić Trgovačka i tekstilna škola Rijeka Martina Grgić Amorositta Matea Tudor Mirela Peterlić Pixel Art Jewlery Valentina Ste…pan Katarina Smolić Muha Zaz  Marin Rossini Kunda Design Kittyna Škrinjica Blaga  Jane Doe  Cukerin Primorski mozaik Ana Glažar Iva Pevalek Dijana Polonijo Mirna Oštarić Kerr  Nika Pluton YoMaToMa Ana Hrćan Andrea Anić “ Možda netko nije bio, netko nije naveden – ali ja sam se uspješno ogradila 🙂

Ono što mi se jučer posebno svidjelo jesu posjetitelji- prijateljice, bake i unuke, parovi, umirovljenici, djevojčice… Stvarno, raznovrne skupine ljudi su se okupile, a budući da je i ponuda bila raznovrsna- vjerujem da je svatko mogao pronaći nešto za sebe. Ili za nekoga drugoga, zašto ne?

Ulaz je bio free, a moram posebno naglasiti humanitarni karakter cijele manifestacije- iznos prikupljen od dobrovoljnih priloga donirat će se Dječjem domu I.B. Mažuranić iz Lovrana. To volim!

MURFHY’S LAW

Mogli ste primjetiti da post ne obiluje fotografijama. Dapače, nema niti jedne. No, krenimo kronološki. U HKD na Sušaku stigli smo prijepodne u želji da izbjegnemo gužvu koju sam očekivala u popodnevnim satima. Kad tamo, ogromna koncentracija fino odjevenih muškaraca, žena u haljinama, kaputima, decentnih potpetica. Parkinga nigdje u blizini niti u daljini. Muž pretpostavlja da sam nešto generalno fulala. Ne priznajem mu, ali i meni se to čini. I dok radimo treći krug oko spomenute zgrade uočavam mali, ali pobjednosni plakat za BuzzAR. Yes, bila sam u pravu! Ispada da je u isto vrijeme na navedenom mjestu samo na drugom katu, važan politički skup. Odlučimo doći popodne.

…(Točkice označavaju vremenski odmak od četiri sata)

Eto nas. Situacija super, ljudi ima što je super, nije sve raspodano što je odlično. Gledamo, uživamo, fotkamo, komuniciramo, skupljam vizitke. Djevojčica uživa, ma idila.

Post sam planirala napisati i objaviti još sinoć. No, onda Murphy opet dolazi do izražaja. Ja pišem, Muž dodaje fotoaparat da izvadim karticu te mi usput pokazuje neke simpa fotkice. Vadim karticu, stavljam u laptop i ništa. Ponavljam radnju- opet ništa. Probamo s drugi kompom- ništa. Vraćamo ju u fotić- ništa. Odustajem od pisanja.

Kartica otkazala poslušnost. Odustala. Prvo sam bila ful ljuta, planirala objaviti fotku kartice s čekićem. Ali ipak ne.

1. Alat koristim isključivo u konstruktivne, ne u destruktivne svrhe.

2. Ta ista, danas nesretna kartica, toliko mi je lijepih uspomena sačuvala, toliko osmijeha donijela, toliko trenutaka očuvala.

Zaključujem da je prvi Fashion BuzzAR bio super, sigurna sam da će svaki idući i biti još bolji i da ću ja imati fotografije koje će navedenu tvrdnju dokazati.

Oglasi

One thought on “Fashion BuzzAR@Rijeka

  1. Citam i potpuno te razumem. Ja isto ne bi razbila karticu, mozda ce proraditi pa ce mi trebati opet, realno. Ali bi se drala na ukucane ako bi me nesto zapitkivali o tome. Ili o bilo cemu. Desilo mi se to, da da…

Komentiraj

