Special Dress 4 Special Day

”Žena može ostaviti muškarca, svoje haljine nikada” E.M.Remarque

Sjećam se kad sam prvi put vidjela haljine iz radionice ovog dizajnera. WOW, pomislila sam… Odmah sam odlučila: i moj ormar će (kad tad) trajno ugostiti jednu haljinu iz Z ateliera. I čekala sam, čekala, u međuvremenu pratila njegov rad i uživala.. U bojama, modelima, krojevima, kolekcijama…

Nisam forsirala sebe niti kućni budget, nekad se stvari jednostavno dogode kad najmanje očekujemo. I bi tako. Budući da mi rođendan dolazi neposredno poslije Valentinova i Dana žena, odlučeno je da ću dobiti jedan ‘bolji’ poklon. Naravno, nismo kvarili čaroliju i Suprug je morao izabrati.

Jedan lijepi dan, obiteljski odlazak u grad vodio je u poznatom mi smjeru. Malo sam se uznemirila, ponadala, ali nisam vjerovala dok nismo ušli u shop.

OMG! Srce lupa, haljine zovu, osmijeh me odaje..

Epilog u fotografijama.

The Dress Mister Zigmana.

U paru s narukvicama Etoile de mer.

Obukla sam ju za vjenčanje drage mi Martinice i Branimira.

Nadam se da se neće uvrijediti, ali Martinica i moja haljina imaju puno toga zajedničkoga;

posebne su i vanserijske, nježne, osvajaju ‘na prvu’,  neodoljive su i jednom kad vam uđu u život- nećete dopustiti da više ikad odu…

Martina je odavno zauzela posebno mjesto u mom srcu.

Haljini nije trebalo dugo da izbori počasno mjesto u ormaru.

Puno je poznanika u mom životu, no malo je onih pravih prijatelja kojima potpuno vjerujete i koji vas čine boljim ljudima.

 Ona je takva.

Jedna i jedinstvena.

Puno je haljina u  mom životu, no malo je onih koje posebno zavolite i koje vam predstavljaju više od komada odjeće u ormaru.

 Ona je takva.

 Jedna i jedinstvena.

M i B želim vam puno sreće u zajedničkom životu 🙂

Oglasi

8 thoughts on “Special Dress 4 Special Day

  1. Pingback: Story i Zigman. Ja i torbice | stiluetadotnet

  2. Pingback: 2012. Favorites… | STILUETA

Komentiraj

