In my place. Ražanac.

“Tamo, tamo da putujem, tamo, tamo da tugujem..” Ujević

Mjesto koje me skriva i  otkriva.

Volim duga ljeta, skrivene plaže i naše stijene, more neukrotivo…

Volim duge zime, orkansku buru i snagu mora, pustoš, podnošljivu lakoću postojanja…

Volim što uopće  nije bitno koliko je sati…

Volim opuštenost i prirodnost,  uživanje i ljenčarenje…

Volim piti beskonačne kave dok beskonačno čekam na čašu vode…

Volim ležati na terasi Zlatine kuće, promatrati zvijezde dok padaju….

Volim što sam ponekad domaćin, ponekad stranac, ponekad gost.

Volim.

 

Sve fotkao Muž. Ponosna ja 🙂

Nadam se da uživate u dugim danima, proljetnim bojama, haljinicama, kavama uz more i ludim planovima za ljeto…

Ja se veselim odlasku u ovu metropolicu kako bi za Ražanac rekla moja Kate 🙂

Čisto more, beskrajne kave, girly časopisi, miris kreme u zraku…

Nostalgija.

 

Oglasi

8 thoughts on “In my place. Ražanac.

  1. Pingback: Summer in the (H)air. Outfit post | stiluetadotnet

Komentiraj

