Mea Mea Dizajn. Želim želim torbice.

Obožavam proljeće i ljeto. Mirise i okuse. Boje. Onaj osjećaj kad sivi, teški kapute prepuste mjesto veselim  tonovima i laganim materijalima. Volim štikle u proljetnom duhu. Volim torbice. O, da – volim torbice!  Pogotovo u ovom periodu kad uz osnovnu funkciju dobiju i onu modnu. Oduševila sam se nedavno kad sam na facebooku (blaženi bio) pronašla, ugledala, vidjela, otkrila – nazovimo taj tren kako god – Mea Mea dizajn torbice. Divne su, koloristične i  posebne. Nisam dvoumila ni trena, poslala sam poruku dizajnerici i vrlo brzo dobila odgovor. Iza brenda krije se  Marinela, studentica Tekstilno – tehnološkog fakulteta s trenutnim prebivalištem u divnom Zadru gradu. Jedna samozatajna, kreativna i vrlo simpatična mlada dama..

Upoznajte nju i njezine torbice…

S: Kako si počela s izradom torbi?

S izradom torbi počela sam sasvim slučajno. Nezaposlenost + dosada i želja za nečim što nema nitko drugi. Tako je prvo nastala haljinica, zatim druga, treća i tako redom… Napravila sam ih nekoliko za prijateljice, a zatim je nastala i prva torba. Ispočetka sam ih radila od tkanine i tek u 11-om mjesecu prošle godine odlučila napraviti nešto malo drugačije, kupila umjetnu kožu i počela eksperimentirati. Uz malo truda, velike volje i želje, pomalo sam se usavršila i započela s izradama po narudžbi.

S: Mea Mea design. Otkud ideja za ime brenda?

Ideja za ime potekla je od mog nadimka „Mea“. Htjela sam ime koje će biti drugačije i  jednostavno, a sad je već postalo i zvučno. Nisam htjela Mea Mea Bags baš zato što ne radim samo torbe već i odjeću.

S: Koliko dugo izrađuješ torbe?

Izrađujem ih tek nekoliko mjeseci, a mogu reći da su ozbiljne narudžbe krenule negdje u 2. mjesecu.

S: Osmišljaš li sama dizajn ili zajedno s klijenticama?

Većinu modela osmislim sama, ali naravno kada je rijec o narudžbama – sugeriram klijenticama kao i one meni.  Drago mi je zbog toga jer volim kad ispunim nekome posebnu želju!

S: Drži li te još uvijek početni polet, imaš li novih ideja?

Jos uvijek me drži isti polet i još uvijek sam prepuna ideja, sa svakim novim, ali i starim materijalom rodi se neka nova ideja i model, volim stalno smišljati nešto novo.

S: Je li ti teško oprostiti se od svojih torbi?

Pa iskreno, od nekih se bilo teško odvojiti jer ih napravim baš kao da ću ih ja nositi, u svom stilu, ali na kraju znam da će torba koju šaljem ili dostavljam nekog učiniti sretnim pa nije teško.

S: Jako mi se sviđa kako kombiniraš boje, je li to planski, slučajno, promišljeno…

Nekad bude planski i promišljeno, a nekad i ne. Kad imaš hrpu različitih boja ispred sebe, jednostavno ih nekako slažeš u glavi i onda prenosiš u djelo – u zadnje vrijeme čak i pišem koje boje bi mogla kombinirati  jer ih na kraju toliko iskombiniram da i zaboravim.

S: Tko sve nosi Mea Mea torbice?

Mea Mea torbice nose različite dobne skupine, mislim da tu nema pravila – baka, mama ili djevojka… Različiti  su oblici i stilovi torbi  tako da svatko može pronaći nešto za sebe.

S: Nosiš li i sama svoje torbe?

Naravno, ail kao i neke od mojih klijentica, često poželim neku drugačiju tako da još nema neke koju stvarno dugo nosim, stalno ih mijenjam.

S: Što uvijek nosiš u svojoj torbi?

U torbi uvijek imam: novčanik, mobitel,  sjajila, njih malo više 🙂 A u zadnje vrijeme i notesić koji mi pomaže da zapamtim sve što moram napraviti, ako i sine kakva ideja da ju ne zaboravim.

Nimalo laka odluka, ali ova mi je favorit!

S: Gdje vidiš Mea Mea dizajn za godinu dana?

Pa ne znam, nekako me strah gledati tako daleko, drago mi je da sam stigla  tu gdje jesam i bilo bi mi drago kad bi nastavila uveseljavati sve te cure i dalje. Za godinu dana gdje god da budem – nadam se da ću i dalje stvarati i smišljati kao i do sada.

S: Inspirational quote, stih, citat – nešto što te uvijek pokreće…

Nema citata koji me može pokrenuti kao poruka djevojke koja je oduševljena naručenom torbom i želi naručiti još neku jer su joj lijepe. To me najvise pokreće i budi u meni inspiraciju za daljnje stvaranje. (op. meni je ovaj odgovor tako draaag)

Uvijek sam jako sretna i zadovoljna, moram dodati i ponosna, kad otkrijem nekoga za koga imam osjećaj da je tek na početku velikog uspjeha. Mea Mea torbice su prekrasne, a čini mi se da od Marinele možemo još puno očekivati, ne samo na području izrade torbica već i šire. Još jedna dizajnerica čiji ću rad rado pratiti!

Svakako škicnite na facebook  profil   MEA MEA DIZAJN

Ima nešto o čemu biste željeti čitati?

 Imate pitanje, ideje, pohvale i kritike, sugestije.. Javite se!

I uživajte u vikendu.. dragim ljudima i malim stvarima…

Oglasi

Komentiraj

