Manje je više, torbi nikad previše.

Znate onu Manje je više… Not in my case, ja sam svjesna toga, ali samo u teoriji 🙂 jer u praksi volim kič i ne mogu si pomoći. Meni proljeće stvarno udari u glavu i sav taj nakit, torbe, haljine.. Divno! I ovog puta nisam si mogla pomoći i kao što vidite – okitila sam se i uživala baš tako… Inspirirana predivnom torbom s ebaya podijelit ću s vama današnje stanje uma…

Torba: Ebay, Nakit: Etoile de mer žuta narukvica + no name long have narukvice, H&M prsten, New Yorker ogrlica

Nevjerojatno je kako sam se bojala da poslije poroda neću imati vremena za sebe, svoje gušte.. Ali, upravo suprotno – otvorila sam se prema svijetu više nego ikad, odlučila da je život prekratak da bi pazila kako spajam boje ( koliko sam godina života propustila misleći da crvena i roza, zelena i plava ne pašu..), mislila jesam li prenakićena, htjela hodati  Korzom u čizmama usred ljeta jer JA volim čizme i haljine usred ljeta, razmišljala je li haljina prekratka za moju figuru, nosila uvijek istu frizuru jer mi ta najbolje paše, šminkala se uvijek isto jer mi to najbolje stoji…

OK, znam nokte bi trebala DOnalakirati, ali hello people ja imam bebu!! 🙂

Ne znam što mi bi, ali jedan dugi period baš sam igrala na sigurno. I bilo mi je dobro tako. Ali sad mi je bolje 🙂  Onako, držala sam se provjerene formule i uljuljkala sigurno u svoje okvire. Vraćam se malo dalje i prisjećam djevojke koja je u srednjoj imala crvenu, ali crveno crvenu boje kose, izrađivala nakit i torbe, žicala majku da joj šije haljine od plahti…

Čini mi se da se rođenjem moje Djevojčice i ta djevojka u meni probudila. I  opet riskiram. Uživam! Spajam nespojivo i smijem se kad gledam kako me Muž u nevjerici gleda i misli si “Nećeš valjda to sve na sebe staviti..”

Ali hoću dragi  jer kad ako ne sad??!!!

Mrštim se i sva sam ljuta i opaka iiiii… meni najslađa 🙂

P.S. Ova torba je s ebaya i sad se već može naći po cijeni od cca 10-12$,  a osim što je predivna jaaako je lagana. You go girls!

Sutra, ako vrijeme dozvoli, idem svojoj Jeleni pofotkati salon i objaviti jedan super super post!!

Oglasi

5 thoughts on “Manje je više, torbi nikad previše.

  1. Odjevati se uvjek po svom to podržavam uz sve te dodatke koji čine tako to sve posebnim…sve ti super stoji….fotke su prekrasne….a djevojćica premedena…..
    Veliki pozzzz..:))

Komentiraj

