Posebne narukvice, posebna osoba.

Dragi moji, inspirirana sam za jedan kratki post.

Jučer je bio jako lijep dan jer sam konačno upoznala jednu od najdražih mi blogerica Sonju Cvrk koja stoji iza modnog bloga TRENDY WHITE.

A sad – zašto i otkud baš Ona u mom životu.

Nakon poroda često sam na internetu tražila simptome ovoga i onoga u vezi bebice, tražila informacije, provjeravala, pratila razvoj svoje kćerkice kroz tjedne.. Kad bih završila s potragama, guštala bih u svojim temama koje su mi se tada činile miljama daleko.. I upravo je internet bio moj prozor u svijet i uživala sam gledajući što se u modi događa, kako se razvija. Sasvim slučajno, naišla sam na ovu blogericu i jako mi se svidio njezin stil pisanja, teme, neposrednost i emocija. Počela sam ju pratiti, a kad bih skužila novi post – sreći nije bilo kraja. Ušla je u moj život potiho, skriveno, a da to nije znala…

With beautiful sister today…

Nekoliko mjeseci kasnije, naša mala obitelj pronašla je zajednički ritam, uhodali smo se… Počelo mi je nedostajati pisanje i novinarstvo te mi je palo na pamet – blog je rješenje. Ali, bojala sam se da neće biti vremena, odlučila krenuti, odustala.. I tako dugo vremena.

I jednog dana kaže Muž: “Počni, probaj, nemaš što izgubiti!” I počela sam, probala i nisam ništa izgubila, a jako puno dobila. Između ostalog, nakon što sam otvorila blog, poslala sam mail dragoj Sonji koja mi je bila  prvotna inspiracija za cijeli ovaj pothvat. Razvilo se virtualno prijateljstvo, a jučer sam ju konačno i upoznala.

Izvrsna, draga, iskrena i posebna. Moja Djevočica i ja dobile smo i predivne poklončiće, a svoj sam već danas stavila u akciju, uostalom pogledajte…

Doza pozitive na mojoj ruci… Viđat ćete ih često 🙂

Narukvica su predivne, možda će vam to zvučati čudno ili ludo, ali tako dobru vibraciju mi daju, sam pogled na njih – i osmijeh je bio na licu cijeli dan 🙂 

Ma sigurna sam da me razumijete… Sonja hvala ti… Na svemu! 

Oglasi

4 thoughts on “Posebne narukvice, posebna osoba.

  1. Pingback: 2012. Favorites… | STILUETA

Komentiraj

