Maxi Gypsy Inspiration

Svaki put kad sam extra dobre volje kao produkt takva stanja uma javljaju se ovakvi ‘prpošni’ naslovi. Nemojte zamjeriti. Ove sezone u modi su maxi haljine i meni se to jako sviđa. Prisjećam se kad sam bila mlađa, smatrala sam da mi duge haljine i suknje ne stoje jer nisam baš nešto visoka i izbjegavala sam ih u širokom luku. Glupost. Sve je stvar osjećaja, MI nosimo robu, roba ne nosi i ne smije nositi NAS.

Treba uživati u sebi, ponekad si previše dajemo na važnosti- neće baš svi vidjeti nekoliko kilograma viška, nesređene obrve ili torbu koju nosite već tri sezone – pamtit će kako su se osjećali uz vas i s vama u društvu. Pamtit će osmijeh.

majica Sanpellegrino, suknja mamina India Sun, naušnice i prsten pokloni osim verice :), narukvice Swarovski & Accessories

Ima jedna draga mi poslovica “Life is too important to be taken seriously”. I tako je, uživajte u sebi, eksperimentirajte i igrajte se, riskirajte!

Mene je za današnji outfit inspirirala maxi gypsy suknja iz majčina ormara koju sam naravno preuzela. (op.Mama je već navikla da bez obzira što sam u godinama i sama već žena i majka, uvijek ostajem njezina djevojčica 🙂 ) Definirala je cijeli današnji outfit. Ono što se na fotkama ne vidi su cipele- crne, obične balerinke. I torba koju nisam imala jer sam sve danas nosila u torbi svoje Djevojčice 🙂

A sad- grande finale- najdraže mi fotkice…

Ta da da da….

Voljela bih čuti i vaše dojmove!

Sretna vas pozdravljam i veselim se idućem javljanju…

Oglasi

10 thoughts on “Maxi Gypsy Inspiration

  1. Suknja mi je prekrasna,
    fotke, mjesto na kojem su nastale – savršene,
    a ti si jedna od ljepših stajliš mama koje vidjeh u posljednje vrijeme :*

    Pratim te. 🙂

  2. Odlicnooo! Slike su odlicne! Totalne u momentu, e da da podijelim quote od meni buntovne predrage pjevacice P!nk : Don’t Take yourself too seriously! 😉 btw this suits you! Epic Win!

  3. Pingback: 2012. Favorites… | STILUETA

Komentiraj

