Điđa u svijetu nakita.

(Skužajte što me nije bilo tako dugo, imala sam tehničkih problema, ali sad je sve OK… We are back!!!)

Volim nakit koji priča priču, a da bi bilo tako iza njega mora stajati dizajner/ica koja ima što ispričati. Poput one ‘Iza svakog uspješnog muškarca stoji žena’ tako i iza svakog uspješnog nakita stoji ne nužno žena, ali zasigurno osoba sa zanimljivom pričom.

U današnjem postu predstavit ću vam ili još bolje rečeno predstavit će se Ivana Egić koja se krije iza pseudonima Luda Umjetnost. Dolazi iz Rijeke, završila  je Akademiju primjenjenih umjetnosti, svestrana je i kreativna, a njezin nakit krasi jedan neobičan čovječuljak…

S: Zašto Luda Umjetnost?

Jer mi na pamet padaju svakakve raznolike, lude, otkačene, vesele i šašave ideje za stvarati i izrađivati pa eto zato Luda Umjetnost 🙂

S: Čime se sve baviš?

U zadnje vrijeme najviše se bavim slikanjem, crtanjem, fotografijom, izradom nakita, broševa, magnetića te oslikavanjem raznih predmeta:  šalica, tanjurića, kutijica, drvenih pločica, stakla… (op. E, to se zove biti svestran!)

S: Između ostalog, dizajniraš i nakit. U zadnje vrijeme puno je dizajnera nakita, je li to motivirajuće ili demotivirajuće?

Da, izrađujem nakit i s tim sam počela prošle godine negdje u 3., 4. mjesecu kad sam zapela s izradom diplomskog rada.  Znate kako je to – počnete raditi bilo što samo da ne radite ono što treba i  tako sam ja počela izrađivati svoje prve broševe što me jako smirivalo i veselilo. Znam da je u zadnje vrijeme sve više dizajnera nakita i nekako volim vidjeti kad su mladi kreativni i kad imaju što pokazati.  Mislim da se svi mi razlikujemo po onom kako i što radimo.

S: S kojim materijalima radiš?

Radim s raznim materijalima: kamenčići, tekstil, drvo, radila sam prije i sa staklom – oslikavala ga i mislim da ću se opet  vratiti na taj materijal s nekim novim idejama, a planiram u svoj nakit unijeti neke nove materijale – koje?  To je iznenađenje. (op. Sad sam već znatiželjna…)

S: Nakit koji stvaraš ukrašen je jednim posebnim simbolom. O čemu se radi i otkud on u tvom dizajnu?

Svoj nakit i broševe ukrašavam – iscrtavam jednim malim rasplesanim čovječuljkom – Djidjom koji je nastao inspiriran afričkim plemenima i plesom. Od kud taj čovječuljak? Sama ideja tog čovječuljka potječe iz srednje škole i jednog zadatka. Kasnije  sam na četvrtoj godini faksa na kolegiju slikarstva imala slobodnu temu, sjetivši se tog čovječuljka krenula sam ga iscrtavati na papire i u blokiće u svakakvim pokretima. Na kraju sam  ih ovjekovječila u sliku na platnu. Tada sam shvatila da su jako zanimljivi i da ih mogu još iskoristiti, a onda je došao red na iscrtavanje istog na broševe i nakit.

Ime Djidja (Điđa) sam mu dala jer mi je to zvučalo nekako simpatično, a kasnije sam kroz istraživanje i surfanjem internetom otkrila da u jugozapadnoj afričkoj državi Benin postoji grad Djidja što me još više potaklo da ga i zadržim. Tko zna, možda jednom završim tamo sa svojim djidjama.

S: Posebno su mi se svidjele ogrlice! Kao njihova autorica daj nam savjet uz što ih je najbolje kombinirati 🙂

Uh, mislim da se se moje ogrlice mogu kombinirati gotovo uz sve, ja ih nosim uz traperice i majice ili košuljice i uz haljinice.

S: Otkriva li nakit  karakter osobe koje ga nosi?

Da, naravno otkriva. Sva moja vesela priroda i razigranost u životu odražava se kroz moj nakit i stvaralački izričaj, općenito.

S: Nosiš li i sama svoje radove?

Ponekad da, volim ga staviti da podigne odjevnu kombinaciju i raspoloženje, a usput da ga malo prošetam i promoviram 🙂

S: Gdje se vidiš za godinu dana?

Poslovno i stvaralački što se tiče nakita voljela bi da još bolje krene, možda pokrenem i suradnju s nekim od kolega pa izbacimo neku još luđu kolekciju nakita ili nešto drugo… Kod mene se nikad ne zna, a privatno bi voljela otići na neko dalje i duže putovanje.

S: Što smatraš da bi bila najveća potvrda tvoga rada?

Najveća potvrda mog rada je kad vidim da je moj nakit nošen i da su ljudi koji ga nose njime zadovoljni i sretni.

S: Inspirational quote, stih, citat – nešto što te uvijek pokreće i motivira…
„Otresi snove sa svoje kose,

malena moja , lijepa moja

Izaberi dan i znak za dan…“  Jim Morrison

Nastojim da je moj dan svaki dan, a moj znak je djidja.

Ivani želim još puno kreativnih dana uz svog vjernog pratitelja gospona Čovječuljka, a završiti post s citatom Morrisona je idealno. Stoga, umjesto velikih riječi i pozdrava ja ću dodati još jedan:

“Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free.”

Be free!!!

Oglasi

One thought on “Điđa u svijetu nakita.

Komentiraj

