Dress for success

Pitam se otkrivam li previše sebe u svojim postovima… (op .A ponekad se pitam otkrivam li premalo sebe u svojim postovima) Možda ću jednog dana čitati i misliti da sam pretjerala, ali ne vjerujem. Nikad ne žalim za situacijima u kojima sam se vodila srcem i intuicijom, stoga – nastavljam po svom 🙂

Ovo je post o haljini koja ima jednu posebnu simboliku. Dobila sam ju od Muža, a povod je povratak na posao nakon godine dana guštanja sa svojom Djevojčicom.”Stalna na tom svijetu samo mijena jest”, stih koji dobro obilježava život. Sve se brzo mijenja, faze dolaze i prolaze, a bitno je samo ono SADA i OVDJE.

Mango haljina, no name torba, Swarovski i Accessories narukvice, ogrlica iz Trsta

Pitaju me kako ćemo sada, je li mi muka, žao… Naravno, kao majka najradije bih cijeli život provela sa svojima –  stalno i uvijek. Ali, to ne bi bilo normalno, zdravo ni dobro. Veselim se izazovima koji me čekaju, ljudima s kojima ću s osmijehom na licu provoditi dobar dio dana, nadam se.. Vjerujem u dobru energiju i želim ju donijeti u svoje nove okruženje, a s druge strane želim i da Ona koja osjeti svaku moju emociju (to je nešto nevjerojatno!) osjeti da je sve OK, samo malo drugačije…

Jesam vas upilala, vratimo se haljini, vjerujem da vas ipak to najviše zanima 🙂

Sad razmišljam koliko sam nekad vremena tratila prije neke THE situacije kako će to biti, hoću li ja to moći, a uvijek na kraju sve bude super…

Stoga – držite mi fige, držim i ja vama  🙂

Oglasi

4 thoughts on “Dress for success

  1. i ja uvijek dvojim oko toga koliko treba otkriti o sebi, pogotovo sto sam nova u blogerskom svijetu i jos se uvijek ne snalazim najbolje. haljinica je baš lijepa i odlično ti stoji. sretno 🙂

    • Hvala! Znam kako ti je, no ne treba puno kalkurirati, treba biti svoj i pustiti intuiciji da odluči 🙂 A snalaziš se super, ja baš uživam u svakom javljanju :*

  2. Tačno znam taj osećaj: uživaš u ulozi mame, a jedva čekaš da ponovo ispoljiš i onaj deo sebe koji je poslednjih godinu dana čučao negde u zapećku (mada blogovanje tu donekle pomaže). Izgledaš sjajno, srećan povratak! 🙂

Komentiraj

