Baloni, djevojčice i točkice. Amorositta.

Nakit za žene i djevojčice. Jer djevojčice su male žene, a žene su velike djevojčice.

Jednog lijepog dana bila sam u jednom inspirativnom posjetu – mjesto radnje: Live The Message shop u Rijeci. Uskoro planiram opet, vidjela sam da imaju svašta nešto novo i zanimljivo, a od prvog posjeta ostao mi je u posebnom sjećanju jedan neobičan nakit. Radilo se o broševima koji su mi istovremeno djelovali  tužni i veseli, pozitivni i dragi, a opet baš nekako sjetni…

Rijeka je mali grad i na jednom od sajmova nakita upoznala sam autoricu i dizajnericu Amorositta nakita. Osoba je koju nisam mogla pročitati iz prve, sva je nekako mistična i imam osjećaj da njezine oči kriju brojne avanture, ispričane i neispričane priče..

Volim takve slojevite osobe, a sad ćemo sloj po sloj zajedno otkriti dio nje koji nam otkriva kroz svoj nakit…

Amorositta je naziv brenda kojeg radim, a ja sam Sandra Vučetić (vrlo samozatajna, pa će tako i ostati)” (op. Eto, što sam vam rekla 🙂 )

Zanimalo me otkud inspiracija za ime brenda: “Naziv brenda je zapravo nastao od naziva mojeg e-maila, a naziv e-maila je nastao u čast jednom našem sugrađaninu koji je svojevremeno objavio jednu totalno trash pjesmu i video spot istog kalibra. Dobrano me nasmijao, pa se, evo, poslužih njegovim imenom (koje je nešto kraće, Amorositta je izvedenica), a palo mi je usput na pamet da je dovoljno zvučno (samo nemojte to izgovarati kao što bi npr. izgovarali Španjolci)”

Dizajnerica u prvom planu, a možda vam je poznato maaalo lice u pozadini… Mamina djevojčica…

S: Kreativno izražavanje i stvaranje, kako si počela?

Pa, eto, ja se kreativno izražavam (a usput i stvaram) kroz formu nakita, dakle izrađujem broševe i ogrlice, a od nedavno i naušnice. Započela sam svoje kreativno izražavanje ovog tipa vizijom koju sam imala prilikom posjeta jednom vrlo, vrrrrloooo šarenom mjestu (točnije zbivanju) daleke 2006. godine i to u Puli. Nije da sam do tada besposleno sjedila ne crtkarajući ništa već sam se nakon te svoje fenomenalne vizije odlučila malo konkretizirati stvari i tako je počelo…

S: Što te motivira i pokreće?

Hahaha, nedostojno bi bilo reći – novac (šalim se)… Svašta nešto: muzika, ljubav/neljubav, slike iz djetinjstva, priroda, baloni, baloni, baloni, točkice na haljini neke djevojčice…Život i slike koje se pojavljuju u njemu.

S: S kojim materijalima radiš?

Impregnirani karton, fimo oslikan akrilnim bojama, glinamol, sve oslikano akrilnim bojama…(za sada, ne namjeravam ostati samo na tome)

S: Imaš prepoznatljiv stil i dizajn koji je poseban i simpatičan. Je li teško dati svemu svoj pečat, nešto što ga razlikuje od drugih?

Hmmm, počela sam vrlo šareno  pa sam imala crno bijelu fazu sa sitnicom crvenoga pa se vratila bojama… Blijedunjava dječica koja nikad neće odrasti  na mojim crtežima su dobrano prepoznatljiva, a često koristim i motive iz dobrih starih bajki… Mogao bi se netko upitati – kako sve to povezati?… Ne znam, uvijek prepoznaju :)…Crtežima na naušnicama sam uspjela osloboditi i apstraktnu sebe. Imam osjećaj da bi mi bilo teško zadržati se u nekakvim okvirima  pa samim tim ne mogu svojem radu niti dati neki pečat jer se sve nešto mijenja i nastavit će se mijenjati sve dok je inspiracije (a nadam se da se ista neće tako brzo razvodniti). Razlikuje se od radova ostalih kreativaca upravo zato što ja ne želim da podsjeća na radove drugih kreativaca.

S: Kako bi u nekoliko riječi opisala svoje radove?

Oni koji uz osmijeh izazovu i glasić: aaaah…

S: Sve je više dizajnera i kreativaca, sve je više sajmova i mjesta gdje se isti mogu predstaviti. Je li to pozitivna ili negativna okolnost?

Naravno da je to pozitivna okolnost, handmade se konačno prepoznao, nadam se samo da se neće zadžati na parmjesečnom trendu  pa onda doći do zasićenja… Ipak smo mi turistička zemlja (ako se zasite domaći – uvijek ostaju turisti).

S: Na tim istim mjestima iz prethodnog pitanja, često te susrećem u društvu Mirele Peterlić koju uskoro namjeravam predstaviti (još jedna vrlooo krativna mlada dama). Slučajnost ili ne?? 🙂

Mirela i ja se poznajemo već nekoliko godina, a odnedavno se trudimo ne propuštati happeninge ovog tipa u Rijeci. Čuvamo leđa jedna drugoj, hahaha…

S: Iiiii standardno The end pitanje:  Postoji li pjesma, citat, stih- nešto što te posebno motivira…

Ne bih mogla ništa posebno izdvojiti. Spomenuh već da nalazim inspiraciju i u glazbi… Mislim da se to više odnosi na glazbeni nego na tekstualni dio. U zadnje vrijeme slušam dub glazbu (Kanka), a uz nju je pravi užitak raditi naušnice, jednostavno ponese…

Amorositta broševi i oglice  mogu se nositi uz razne kombinacije, a ono što me posebno oduševljava –  svatko –  neovisno o godinama, stilu, spolu, može pronaći neki osobit i unikatan komad nakita. Autorica ovog nakita odnedavno izrađuje i divne naušnice, a iako nemam naviku  komentirati  cijene nakita, moram napomenuti da je ona super!!

Hm, a da ipak otkrijem??? Evo, šapnut ću vam…. 40 kuna… taaaako malo za taaaako puno 🙂

I ja sam ponosna vlasnica jednog broša kojeg ću vam predstaviti kroz jedan outfit post!

Oglasi

One thought on “Baloni, djevojčice i točkice. Amorositta.

  1. Pingback: Croativa dana. Amorositta naušnice | STILUETA

Komentiraj

