S^B Zigman show. Outfit post.

Jučer sam objavila post prepun pozitivnih dojmova nakon THE revije Zigman Show i iako kažu da dojmovima treba dati vremena da se slegnu, u ovom slučaju oni su isti. Fenomenomenalno 🙂

Vintage remen i haljina, Gossip cipele, Accessories nakit i ukosnica, sat poklon, torbica no name clutch

Ja sam za tu prigodu obukla prvu haljinu na koju sam naišla u ormaru (btw – jako mi je  draga i posebna) i nadopunila ju hrpom svega i svačega jer tako volim… Haljina je vintage, long time in the family i spasila me prošle godine kad sam kao vrlo trudna išla na dva pira u jedan dan…

Haljina u jednoj potpuno drugačijoj priči… Budi ijepe uspomene 🙂

Ne volim kad modni kritičari prozivaju poznate i manje poznate dame jer su se, eto, pojavile više puta u istoj haljini. Dapače, gušt mi je vidjeti kad netko može od jednog odjevnog predmeta stvoriti više modnih priča… Ne znam ni sama zašto, baš sam imala to potrebu napisati 🙂

Uživajte mi, čitamo se uskoro…

Oglasi

Komentiraj

