Creative art. creARTive Mirela

Jedna osoba i jedan interview dugo čekaju na objavu… Omelo me ljeto, povratak na posao i razne sitnice, no svako toliko sjetila bih se drage Mirele i pomislla kako  ju moram predstaviti i vama.  Upoznala sam ju na jednom od sajmova nakita, odmah mi se svidjela ona i njezine rukotvorine. Pronašle smo mnoštvo zajedničkih tema, ali da ju više ne držim sebično za sebe –  dragi moji, predstavljam vam Mirelu Peterlić I njezin rad.

S: Kreativno stvaranje i izražavanje. Kako je sve počelo?

Stvarno mogu reći da, otkad znam za sebe,  stalno nešto stvaram i kreativno se izražavam. A baš ozbiljno sam počela prije 15-tak godina. Uglavnom mi ne treba nešto posebno da me motivira, već samo krenem nešto raditi i onda mi se počnu stvarati nove ideje i zamisli. Puno toga me zanima: od umjetničke fotografije, do tekstilnog dizajna, dizajna interijera, grafičkog dizajna…

S: Koliko dugo već stvaraš, moderiraš, kreiraš…?

Još na faksu sam počela eksperimentirati s raznim materijalima od kojih bi radila slike, skulpture, nakit, dekorativne i funkcionalne predmete…Prošla sam razne faze stvaranja: od aktova koje sam radila akrilom na platnu, bila je tu i faza kombinirane tehnike od  prirodnih materijala (kaširani papir, spužva, pijesak, kamenčići, mreža,uže…),onda faza apstraktnih slika živih boja i neobičnih kompozicija, faza minimalističnih urbanih pejzaža, zatim satovi koje sam radila od raznih materijala i podloga,  faza recikliranih radova, mogla bi sad nabrajati i nabrajati…uz sve to bilo je i puno klasičnih motiva po narudžbi koje sam usput radila…a u zadnjih par godina stvaram „dječje“ motive i vesele slike koje su namjenjene djeci i svima onima koji se tako osjećaju.

Počela sam i manje komade starog namještaja preuređivati i obnavljati. Nedavno sam se prebacila i na izradu nakita, između ostalog radim broševe, ogrlice, magnete…

S: S kojim materijalima radiš?

Istražujem nove materijale i motive te se okušavam stalno u nečem drugom. Kad me nešto ispuni, krenem dalje stvarati, ne želim se ponavljati, već raditi unikatne i jedinstvene radove. Mislim da  moji radovi  zrače pozitivnošću i da svakom izmame osmjeh na lice.

S: Sve je više dizajnera i kreativaca, sve je više sajmova i mjesta gdje se isti mogu predstaviti. Je li to pozitivna ili negativna okolnost?

Teško se istaknuti pored toliko raznih umjetnika, bitno je da si iskren i ustrajan u tome što radiš i kad tad će to ljudi prepoznati.

Sajmovi gdje se predstavljam sa svojim radovima su odlična prilika za promociju, a može se vidjeti puno različitih kreativaca na jednom mjestu i njihove rukotvorine, izmjeniti iskustva, steći nova poznanstva i prijateljstva…

S: Postoji li pjesma, citat, stih- nešto što te posebno motivira, a htjela bi podjeliti s nama?

Ponekad dok radim slušam muziku, a ponekad mi je draža tišina, inspiraciju pronalazim svugdje oko sebe, nje mi nikad ne nedostaje, samo mi fali više vremena za sve ideje koje bi htjela ostvariti..

Svoj talent i kreativnost Mirela dokazuje svojom svestranošću i mogućnosti da brojnim beživotnim predmetima unese dušu, stvara krasne stvari, a ono što me posebno veseli  je što nikad ne znam što će novoga izaći iz njezinog ateliera. Pratite ju na facebook profilu Mirela Peterlić Art, uživajte i pronađite nešto za sebe, nekog drugoga, svoj dom, ured…

Naša Djevojčica je dobila za rođendan sovice, slučajnost ili sudbina ne znam, ali baš su me A.  i I. razveselili!

Ljeto je.. Manje pišem, više uživam..

Vjerujem da imate razumijevanja 🙂

Uživajte mi…

Oglasi

One thought on “Creative art. creARTive Mirela

  1. Pingback: Croativa dana: anđelići by Mirela Peterlić | STILUETA

Komentiraj

