Emotional Brilliance. LUSH kozmetika

Divno je kad mobitel zazvoni, nepoznati broj, a poznati glas.

Razgovor je urodio plodom i osim ženskog čavrljanja s dragom osobom iz prošlosti, putevi su nam se opet isprepreli te smo udružile snage i vama, drage dame i gospodo (uvijek se nadam i čvrsto vjerujem da nas čitaju i muškići) odlučile predstaviti nešto novo, prirodno, poželjno i vrlo pohvalno kad čujete cijelu priču…

Na usnama ruž iz Lush ponude; vrlo sam zadovoljna koloritom, trajanjem, a vrlo je ugodan na usnama

Lush brand  je simbol za kvalitetno i prirodno, a čini mi se da se baš usprkos globalizaciji i ubrzanom tempu pojedinci sve više okreću sebi, svojem Ja te su svjesniji da je  ljepota kao takva odraz unutanjeg stanja duha, svega što unosimo u sebe i stavljamo na sebe.

Jako me razveselila vijest da je Lush, osim poznatog asortimana preparativne kozmetike, od 21.7. u svoj asortiman uvrstio,  rekla bih konačno  i dekorativnu kozmetiku. Prije nego krenem detaljno, reći ću samo da sam – O D U Š E V LJ E N A ponudom i paletom boja 🙂

Rekla sam vam da su boje divne!

OK, osim predivne palete boje i šljokičastih elemenata, šminku odlikuje maksimalna koncentracija prirodnih sastojaka i minimalna koncentracija konzervansa. Mogu se pronaći jedino u proizvodima u kojima su nužni poput maskare koja sadži samo jedan konzervans…  Smatram ovo dosta bitnim: prirodno i zdravo postaju sve češća komponenta mog života pa tako i u kozmetici.

Velika prednost ovog brenda je pristup prema krajnjem korisniku.. Najbolje ću dočarati svojim primjerom –  dođoh, sjedoh i naučih 🙂 U neformalnom,  edukativnom razgovoru s  Ivanom –  doznala sam da iza ove kozmetike stoje dvije godine rada, istraživanja i komunikacije na temelju koje su odabrane boje, uzorci, oblici…

A supersimpatično je što, sjednete za stolić, ispred vas je krug sa trideset boja (jedna privlačnija od druge), a svaka boja predstavlja emociju… Zatvorite oči, krug se zavrti i kad stane, odaberete nasumično tri boje… Jako sam uzbuđena dok vam ovo predstavljam jer mi je ovo nešto novo i neviđeno, a obožavam i  individualan pristup u svim životnim segmentima, a tek kad se radi o ženskim temama – sreći nema kraja!

Naravno, priča je duboka i dobro razrađena,  svaka boja predstavlja nešto i tako se priča razvija… Ali, neću vam reći detaljnije  o čemu se radi, neka bude  iznenađenje. Ipak moram otkriti da  svaka boja krije emocjiu i  značenje,  simboliku – općenitu, a i primjenjivo na život svake mlade dame posebno… Moje boje su otkrivale ove osobine: glamurozna, snaga i profinjenost – so good 🙂

Otkrit ćete što je vaša snaga tog dana i još poneke stvari… Ali, ponavljam, neću otkriti sve, znam da ćete uživati same otkrivajući novi svijet Lush kozmetike!

Moje boje dana sa svojom simbolikom…

U Rijeci, Lush se nalazi u samom centru grada, na Koblerovom trgu, a više o ovom inovativnom pristupu kozmetici  možete pronaći i na njihovim službenim stranicama LUSH Emotional brilliance i zavrtiti kolo, barem virtualno dok ne posjetite shop. Preferiram proizvode koji imaju priču – dušu, a s druge strane, kao kupcu, bitno mi je da se osjećam dobrodošlo, da mi se pozitivno i individualno pristupi, da se ne osjećam ‘kao još jedna u nizu’…

Ovdje je dojam bio baš kako treba, došla sam početkom radnog dana, izašla puna dojmova, informacija i ono najbitnije – nabijena pozitivom!

Zahvaljujem djevojkama koje su me lijepo dočekale, odluka je pala, dolaskom rujna – eto mene opet 🙂

Ako još niste bili, svakako posjetite Lush,

zavrtite kolo i saznajte o bojama, asortimanu, a čak nešto novo i o sebi…

Javite dojmove 🙂

Oglasi

3 thoughts on “Emotional Brilliance. LUSH kozmetika

  1. Pingback: Kvalitetan i kreativan – Lush! | STILUETA

Komentiraj

