Casual summer day. Outfit post.

Tally traperice, Benetton košuljica, Accessories narukvice, Mea Mea torba, no name favorite summer čizme

Jučer stigla Mea Mea torbica. Mea Mea Dizajn

I samo je moja moja 🙂

Budući da sam ih dosad mogla gledati samo na fotkama, mogu reći da su uživo još ljepše i vrlo kvalitetno napravljene.  Ono što me kod pisma torbica inače brine je što su nekako pretanke pa se cijele presaviju, ali to nije slučaj ovdje…

Baš sam happy!!!

A nakon što me Muž pofotkao  s novom ljubimicom, uslijedilo je slatko druženje s Djevojčicom,

pozdravljamo vas nas dvije :*

Oglasi

12 thoughts on “Casual summer day. Outfit post.

  1. Pingback: 2012. Favorites… | STILUETA

Komentiraj

