Summer in the (H)air. Outfit post

Šašavi naslovi znače da sam dobre volje..  A kako ne bih bila kad sam u svojoj ljetnoj rezidenciji napunila  baterije..

ž

Benetton košuljica, no name hlačice, H&M hair accessories, H&M ring, Ray Ban naočale (zaplijenila Mužu)

Moja ljetna rezidencija je Ražanac kojeg sam u jednom postu već predstavila…

In my place. Ražanac.

U sklopu mini ljetne turneje posjetili smo Zadar i H&M koji stiže i u Rijeku, a nikako da  dođe…

I onako tipično ženski, nakon što sam poharala dječji odjel, počastila sam i sebe –  traka za kosu i prsten..

Ne znam što mi je draže 🙂

Prsten je divan, veliiiik i u nekom od slijedećih postova ću ga izbliže fotkati…

Muž se čudi da sam kao veliko dijete i još uvijek me vesele takve sitnice..

Nadam se da to nikad neću izgubiti, a nemojte ni vi 😉

Hvala što me pratite, punite mi baterije.. svakodnevno ❤

Oglasi

11 thoughts on “Summer in the (H)air. Outfit post

  1. After research a couple of of the weblog posts on your web site now, and I truly like your means of blogging. I bookmarked it to my bookmark web site list and shall be checking back soon. Pls take a look at my site as nicely and let me know what you think.

  2. Pingback: 2012. Favorites… | STILUETA

Komentiraj

