Shiny Happy Hair & Pantene

Iako su Olimpijske igre gotove, naknadno dodjeljujem zlatnu medalju pobjedniku u kategoriji održavanje moje kose- Pantene zlatnom spreju!

Jako sam zadovoljna Pantene proizvodima. Dobijem ih  na korištenje i napišem recenziju, a mišljenje je moje i samo moje… Sad kad znate, priču ću malo zakomplicirati. Volim kad nekom brendu mogu potpuno  vjerovati. Upravo to se u nekoliko mjeseci dogodilo s Pantenom, koristila sam i prije njihove proizvode, ali sad ću otkriti čime su me apsolutno osvojili.

1. HVALA TI MAMA

Reklama koja me svaki dan, svaki put ostavi bez riječi, sa suzama u očima ili na obrazima 🙂 Emotivna, divna, moćna… Majka sam četrnaestomjesečne Djevojčice i ova reklama svaki put podsjeti me na to koliko je predivan moj status.. Hvala ti Pantene

2. OLIMPIJSKE IGRE

Pantene podržava mlade djevojke koje se uspješno bave sportom, dakle ne samo što su iznimno talentirane sportašice, već su i prekrasne mlade žene kojima je jako bitno zdravlje i ljepota njihove kose na sportskom terenu ali i u privatnom životu. Podržavam!

Još jednom se vraćam na nedavno održane spektakularne Olimpijske igre –  P&G korporacija čiji je Pantene važan dio vodi  i majke sportaša na Olimpijske igre. Zamislite samo kako je majkama gledati uživo svoju djecu na najprestižnijem sportskom događanju… Skidam kapu…

3. IZVRSNA KOMUNIKACIJA

Vrlo lako i jednostavno komuniciraju s damama i gospodom na društvenim mrežama, susretljivi su i nekako iskreni – ne djeluju onako, hladno –  korporacijski.. To volim!

A sad, ajmo ozbiljno.. 🙂

Dobila sam na probu i korištenje sprej za zaštitu kose. Znate i sami  ljeto je bilo jako toplo i suho,a znamo što ljeto radi našoj kosi.  I onako u glavu –  zadovoljna sam!

Službene informacije na poleđini: Sprej za sjaj koji štiti kosu od oštećenja uzrokovanih visokim temperaturama. Pomaže u zaštiti od oštećenja uzrokovanih visokim temperaturama i pojačava sjaj.

Pomalo amaterska fotka kojom želim dočarati sjaj kose…

Neslužbene informacije// moj dojam:

Sve točno, ne masti kostu, vrlo je ugodna i blaga mirisa, kosa sjaji.  Ponavljam: kosa sjaji!!!

Moja kosa je ljeti jako zahtjevna i suha, traži dodatnu njegu i pažnju, a uz redovnu Pantene liniju uvela sam zlatni sprej što je bilo dovoljno. Nisam ni sama vjerovala u početku da mi neće trebati još pojačanja u kategoriji njege kose, ali eto.. Pantene je uspio i osigurao lijepu i njegovanu kosu u teškim ljetnim mjesecima…

Redovno sam  koristila  i mogu reći da sam jako zadovoljna. Osim toga, bočica je uska i visoka te vrlo praktična za sve ljetne torbe, nije teška.

Onako, tipično ženski, sve pohvale idu i zlatnom dizajnu koji asocira na sunce, ljeto, ali i glamur, sofisticiranost…

Vjerujem da  vi, poput mene, volite da vam osim garderobe, cipela i torbice, svi mali ženski detalji izgledaju lijepo i dopadljivo pa tako i sprej za kosu 🙂

Apsolutno preporučam!

Uživajte u vikendu dragi moji…

Oglasi

One thought on “Shiny Happy Hair & Pantene

  1. Interesira me nesto sto bi moglo smanjiti problem suhe kose. Ali zaista smanjiti ili otkloniti, ako je to uopće moguće, posto sam od frizera dobila info da se mnogo ne posvećujem raznim preparatima u ponudi jer da neću mnogo postići. Smeta mi krtost kose, a i smanjuje mi kovrdžavost jer je oblikovanje kose teže. Imam, do duše, svoje prirodne meleme i maske za kosu (+ vosak, ulje) i mislim da imaju efekta, ali ako ima nećeg još boljeg (provereno boljeg), uvek sam zainteresirana za probati. Unapred hvala na savjetu :D.

Komentiraj

