mammii jewellery. FIW 2012I2013

Divna nova kolekcija nakita koji me odavno oduševio…

Nova mammii kolekcija nakita iza kojeg stoji Maja Miletić jednostavno nas mami –  što dizajnom pojedinih komada, fotografijama i prekrasno stiliziranom kampanjom koja je jučer  ugledala svjetlo dana. Pridružite mi se i zavirite u mammii svijet…

O Maji i njezinom autorskom nakitu već sam pisala  u postu Žena + Oglica = Revolucija, a Maja opet izaziva  revoluciju, naravnu onu pozitivnu koja uključuje neskiveno oduševljenje i želju za mammii nakitom u svojoj kolekciji nakita… Da ne duljim, zamolila  sam Maju da nam kaže više o nakitu, kampanji, estetici, ma o svemu pomalo…

S:      Uz prepoznatljiv mammii stil, osjeti se lagan pomak u novoj kolekciji. Što se promijenilo u odnosu na stare kolekcije?

Teško pitanje :). Ranije sam bila usredotočena na pojedinačne snažne komade koji mogu ‘nositi’ cijelu kombinaciju. Iako nisam odustala od njih, sada više razmišljam o kompletima – ogrlicama koje pojedinačno izgledaju decentno i nenametljivo, a mogu se složiti u vrlo snažnu priču gdje je tekstura ponovno glavni lik.

S: Izvrsna kampanja, otkud ideja i tko je sve sudjelovao?

Hvala ti :). Dobili smo vrlo pozitivne povratne informacije pa sam jako sretna. Ideja mi se zapravo već dugo kuha u glavi, iako o tome nisam razmišljala nužno kao o kampanji. Kad razmišljam o zimi, mislim na kratke dane sa vrlo malo svjetla. Htjela sam fotografije svježe i hladne kao svježi snijeg :). Uvijek me privlače kontrasti, a sada sam htjela stvoriti ozračje u kojem bi tamni, čvrsti komadi nakita došli do izražaja. Za fotografiju je zaslužan divan mladi fotograf Franjo Matković, a za make up Kristina Pavlov. Model je bila moja lijepa sestra Ema koja je odlično odradila svoj dio posla. Ovo nam je već druga plodonosna suradnja :).

S: Vrlo artistički pristup nakitu, fotografijama nakita,a sada i u finalnoj kampanji, koliko ti je bitna estetika u radu?

Vrlo bitna.. Ne samo osobna ili mammii estetika, nego uopće njen pojam. Zapravo ju je teško definirati riječima. Upravo zato znam satima mozgati o uzrocima pojedinih stiskih pravaca u širem kontekstu. Jer širi kontekst uvijek postoji, ma koliko se nekad činio slučajnim i proizvoljnim.  Estetika je za mene način komunikacije.

S:  Osjetim da uživaš u radu, izradi nakita i svakoj  povratnoj informaciji, koliko sebe daješ u brand mammii?

Hvala ti <3. Rekla bih da dajem 100 % no to vjerojatno nije točno jer osjećam da mogu dati puno više.. Zasad dajem svoj maksimum s obzirom na sve životne okolnosti. U mammii ulažem svu svoju strast, ljubav, vrijeme i energiju. Sve osim vremena mi se višestruko vraća 🙂

S: Za sve one koji ne znaju, kako i gdje mogu naručiti svoj mammii komad nakita iz nove kolekcije?

Na facebook stranici mammii jewellry gdje su oni najbrži već rezervirali svoje komade.. Dio kolekcije dostupan je i u concept store-u Prostor u Mesničkoj 5 u Zagrebu i hotelu Lone u  Rovinju.

Čestitam Maji na kvaliteti koja prati svaki dio njezinog rada, a Vi – ako još niste, požurite po svoj komada mammii nakita jer, čini mi se,   potražnja  je jako velika 🙂

Hvala što me pratite, means a world too me…

Ako još niste pridužite mi se na FB –  tamo je uvijek veselo – STILUETIZIRANJE U TIJEKU 🙂

Oglasi

3 thoughts on “mammii jewellery. FIW 2012I2013

  1. Interesantan nakit i jako zanimljive fotografije :OK:. Nisam bas tip koji tek tako “poludi” za necim i zuri da rezervise nesto iz novog modnog trenda. Vise sam za neki licni stil i uklapanje razlicitih stilova odece, obuce, nakita po licnom osecaju, afinitetu, udobnosti, prikladnoj ceni ili ga cak i sama osmislim, ali volim lep nakit, a ovaj zaista ostavlja vrlo pozitivan utisak :OK:.

  2. Pingback: mammii jewellery show off. | stiluetadotnet

Komentiraj

