Brokula&Ž. Super eko-brend!

Majice i donje rublje kriju skrivene poruke za vlasnike i one koji ih skidaju 🙂

Nadam se da nadnaslov nije previše vulgaris, ali je baš tako. Iz kreativne radionice Brukete i Žinića  opet nešto novo i superkreativno, riječ je o kolekciji majica i donjeg rublja  napravljenom od prirodno uzgojenih i organskih sirovina koje čuvaju okoliš… A zanimljivosti ima još…

“Odlučili smo napraviti proizvode kakve i sami volimo nositi. Htjeli smo napraviti nešto lijepo, ekološko, udobno i trajno, a po prihvatljivoj cijeni.” izjavio je Nikola Žinić, a Davor Bruketa dodao: “Cijeli život pakiramo i reklamiramo proizvode. Napraviti vlastiti proizvod bio je za nas novi izazov u kojem smo se prvenstvno posvetili kvaliteti materijala i izrade. Kod Brokule&Ž sve bitno dolazi iznutra!”

Iako kolekciju za sada čini donje rublje i majice, najavljen je daljnji razvoj brenda od iste sirovine i to u segmentu ručnika, posteljine, čarapa i dječje odjeće. Brokula&Ž prodaje se u vrhunskim dućanima poput ShoeBeDo-a, JegerStar-a, Casamarka (Skiny) itd, a do kraja godine može se kupiti po promotivnim cijenama. Osim toga danas je otvoren i Brokula&Ž dućanu Teslinoj 9 u Zagrebu, u kojem je osim kupnje proizvoda, moguće prolistati dizajnerske časopise, popiti organski sok od jabuke Marice Jug, te čaj ili kavu s fair trade certifikatom.

Brokula&Ž su u vizualnom identitetu brokula i ptičica, a brend je kreiran s geslom „Bitno uvijek dolazi iznutra“ pa su još jedna zanimljivost poruke Brokule i Ž-a, otisnute s unutarnje strane tkanine. „Te poruke vidiš samo ti i onaj tko te skine, naravno“, izjavio je Bruketa. Uskoro kreće i web shop na kojem će kupci moći sami kreirati svoje inspirativne poruke. „Moći ćete na primjer svojoj ženi pokloniti njezinu omiljenu pjesmu da ju grije cijeli dan s unutrašnje strane majice, ako ne i gaćica.“, kazao je Žinić. Presimpatično, nije li?!

Mislim da svi koji su radili na projektu zaslužuju biti spomenuti, a to su: uz   reklamnu agenciju Bruketa&Žinić OM i tvrtku Lacuna, na projektu je radila agencija Brandoctor, zatim digitalna agencija Brlog,  iza prodajnog koncepta i uređenja dućana stoji agencija Brigada. Stilistica na projektu je Inga Mastelić, a modeli su Nikolina Steković, Mario Vurdelja, Nina Klemenčić, Marijo Franić, Mislav Kunić, Zorana Rajić, Martina Marinić i Nenad Ocvirek Mijatović.

Ja volim brokulu  te sam u trudnoći posebno često konzumirala ovo povrće, a drago mi je da je sada uz pomoć B&Ž ušla i u modni svijet 🙂

Eto, nadam se da ću i ja u budućnosti obući brokulu i ptičicu te da će Muž pročitati skrivenu poruku… Koju? E, pa sad, ne možemo tako. Ovo je fini blog 🙂

Pusa!

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s