Good hair day @ FS Jelena

Jelena i moja kosa vole se javno…

Petak je bio super hair day, konačno sam posjetila Jelenu i Sanju koje su me dočekale naoružane pozitivom  i četkama za kosu. Rezultat: odličan, kao i uvijek! Osim što sam se pobrinula za svoju kosu, od Jelene sam saznala sve o tredovima za jesen/zimu kao i što učiniti za svoju kosu nakon okrutnog ljeta…

Ovu fotku popratila bih poznatim Ta da da da! zvukom, ja sam oduševljena bojom i frizuricom koju su mi djevojke napravile! U petak sam pohodila Frizerski salon Jelena u Rijeci te sa dvije damice obradila sve ženske teme s naglaskom na kosi. Pa evo  što sam doznala…

Umorna moja djevojčica…

NAKON LJETA – OBAVEZNA NJEGA

Ljeto većina djevojaka obožava, ali to isto divno, toplo ljeto nije najbolji prijatelj naše kose. Kosa nakon ljeta zahtijeva posebnu njegu koja uključuje: šišanje oštećenih vrhova, a preporuka je frizera i botox za kosu i/ili ampule.

Ja sam isprobala jedno i drugo prošle godine, baš kod svoje Jelene i mogu reći da mi je kosa bila super. Ampule sam koristila nakon znatnog opadanja kose nekoliko mjeseci poslije poroda i ubrzo puno novih lasi  skužila 🙂 A botox me oduševio- tretman nakon kojeg mi je kosa dugo vremena bila sjajna i podatna te nakon sušenja tako je lijepo padala bez peglanja, friziranja i kemije…

Jelenu sam upitala i  koji nas trendovi očekuju ove sezone:

– u modi je crvena boja kose, tako da ako ste odvažne i hrabre upustite se su avanturu zvana Crvena! Ja obožavam crvenokose djevojke i žene i rado bih se vratila ovoj boji, no još nisam spremna, ali preporučam svakako i obavezno

kovrčre, kovrče, kovrče, ne možete pogriješiti s njima ove sezone. Najviše se traže one prirodne, slobodna pada, bez puno laka i učvrščivača, tako da kosa izgleda njegovano i zdravo. Kaže Jelena da se u zadnje vrijeme za svečane i dnevne prigode samo  kovrče traže, ako Ona kaže –  onda  je tako 🙂

bob frizura. Bob se ne da, iako su mu predviđali kratko trajanje i jednogodišnji trend i dalje je jako popularan i tražen i to svih duljina. Pa, ako još niste probali, još nije kasno. Meni se baš sviđa kako nekim djevojkama savršeno stoji, ali još uvijek sebično uživam u kosi koja mi još nikad nije bila taaako duga 🙂

Hvala Jeleni što mi je otkrila tajne struke o kojoj malo znam, ali u kojoj uživam…

Nadam se da će vam savjeti dobro doći pri idućem posjetu vašem friz-majstoru ili majstorici.. Ja već sada jedva čekam svoj idući posjet, a čini mi se da bi mogao biti brzo jer mi treba promjena – ili na tamnije ili na svjetlije… Ha, Jelena što ćemo?!! 🙂

Ah, mi žene…

Oglasi

9 thoughts on “Good hair day @ FS Jelena

  1. To sto pises o ne bas dobrom utjecaju ljeta na nasu kosu, bas sam znacajno zamjetila nakon ovog godisnjeg odmora. Shishanje me tek ceka, a u medjuvrijemenu sam krenula sa negom kose nekim, uglavnom, prirodnim preparatima “iz domace radionice” i primjecujem poboljsanje u odnosu na povratak s ljetovanja kada mi se nikako nije dopadalo kako je kosa izgledala. Zaista joj nakon ljeta treba posebna njega :OK:.

    • Ja ljeto obožavam, ali stvarno je okrutno za kosu, kože, nokte… Sretno s oporavkom, vjerujem da se s prirodnim preparatima ne može pogriješiti! Javite dojmove 🙂

      • I ja ga volim, mozda malo manje nego prije jer je bas postalo prevruce, s puno vlage, cak i na moru, sto me je posebno iznenadilo ovog ljeta. Svakako javljam dalju situaciju sa kosom jer lijepa i njegovana kosa je, ipak, ukras, zar ne 😀 ?

  2. pozz svima….evo,dok čitam ovaj post,srce mi je pepuno…a evo i razloga,,,,Stilueta,svaka pohvala na samom početku….čista desetka za cijeli sadržaj!!!!!u potpunosti se slažem,jer sam i ja jedna od onih koja često posjećuje frizerski salon “Jelena” i mogu reći da sam zadnjih 8 god. NAPOKON zadovoljna sa svakim svojim odlaskom kod frizera…..i zato…..curke…hvala na trudu ,strpljenju,,ma na svemu!!!!!

  3. Pingback: 2012. Favorites… | STILUETA

Komentiraj

