Romantični unikati. Nakit Vanessa.

Nakit koji osvaja na prvi pogled…

Ovaj interview u planu je već dugo. A kad kažem dugo – mislim stvarno, zbilja dugo… Tako da se posebno radujem predstavljanju ove marljive, posebne i vrlo strpljive dizajnerice 🙂 A kako to i inače biva, ja baš osjećam da je ovo pravo mjesto i vrijeme i da se nije bez razloga događalo sve što se događalo… Da ne duljim, u nastavku upoznajte Vanju i nakit Vanessa…

Opušta me pisanje bloga i osjećaj da netko, tamo negdje, čita i uživa čitajući ove retke… Recimo  danas, imala sam naporan, psihički iscrpljujući dan i jedva sam čekala početi raditi na ovom postu. I čim sam sjela, napisala naslov, posvetila se dizajnerici i njezinom nakitu –  sve je sjelo na svoje mjesto, sad sam opuštena i svoja 🙂 No, dosta o meni…

Kreativka koja se krije iza ovog nakita je Vanja Lopar. Prije nego se upoznamo s njezinim radom, zamolila sam da odgovori na par pitanja da upoznamo i nju. I doznala sam puno toga zanimljivoga: obožava planinariti, svoj aerobik klub, uživa u nakitu koji nosi i privatno… A na pitanje što je za nju sreća, citiratt ću potpun odgovor:

Što je za mene sreća sam ostavila za kraj. Sreću nalazim u druženju s dečkom i naravno sa svojom obitelji u što uključujem i kućne ljubimce pasića Mazu i malu macu Micu koju sam nedavno pokupila s ceste i dovela doma :). Najviše volim kad svoju mamicu iznenadim sa pospremljenim stanom i skuhanom kavom koja ju dočeka kad dođe s posla, jaaaooo…kako mi ju je lijepo onda vidjeti veselu :)sretna sam kad druge učinim sretnima…”

Ne pamtim bolji uvod u interview 🙂

S: Sve nas zanima, otkud ime branda Vanessa?

Da budem iskrena nisam se dugo dvoumila oko naziva branda. Prijatelji su me iz milja prozvali Vanessa i jednostavno mi je to onda bilo to. Lijepo zvuči ”nakit Vanessa”, zar ne? hehe 🙂 (op. Slažem se!)

S: Kako si počela s izrađivanjem nakita?

Spontano, prvo sam sebi krenula iz zezancije raditi neke brošiće jer mi uvijek nešto fali na torbi, šalu, kapici i tako je krenulo. Prvo jedan, drugi,  treći i sad imam pravu malu zalihu. Kako su moje prijateljice bile oduševljene i sve su govorile da bi ih i same nosile, došla sam na ideju da ih počnem prodavati i za sada je solidno 🙂

S: S kojim materijalima radiš?

Nađe se tu raznih materijala, od žoržeta, pamuka, svile, čipke ovisno koji komad nakita izrađujem i kakvu želju imaju kupci, ali uglavnom radim sa satenom. (op. meni je super saten u njezinom nakitu…)

S: Tko sve nosi nakit Vanessa?

Nose ih i mladi i stari. Primijetila sam da mlađa populacija voli više naušnice i lančiće dok ovi starijih generacija uzimaju recimo više broševe. Iako, meni osobno su broševi najdraži jer ih se stvarno može kombinirati na sve. Ja ih najčešće nosim na šalovima (moj totalni fetiš), ali isto tako ih zakačim na torbu, suknju, majicu i super su modni dodatak, baš podignu cijelu kombinaciju.

S: Što te inspirira za stvaranje?

Ne bi ja to baš nazvala inspiracijom jer mi ideje jednostavno padnu na pamet. Ne tražim po netu ili knjigama nikakve inspiracije sama  boje kombiniram i gledam da to što ljepše izgleda i da se može kombinirati na sve. Mama mi tu isto zna puno pomoći, uvijek sugerira neku kombinaciju boja i oblika i tak. (op. Bravo mama!)

S: Nakit koji stvaraš je poseban, nekako nježan i osobit, koliko je odraz tvog karaktera?

Hehe hmm…da,dosta sam osjećajna i nježna osoba to će svi potvrditi.  Lako se i rasplačem,a šta da  kažem, račić sam po horoskopu, a mi smo nježne dušice 🙂 Mislim šalu na stranu, znam ja biti i oštra, ali to se rijetko događa, a i kad se dogodi sigurno je s razlogom i to uglavnom prema nekome do koga mi nije stalo.

S: Izvrsna su ideja kompleti pojedinih komada nakita. Kako si došla na tu ideju?

Pa pošla sam od sebe. Kad god kupujem neki nakit uzimam ga u paru. Uvijek se može svaki dio nositi zasebno, ali i zajedno.

S:  U kojim uvjetima stvaraš?

Radim doma, uglavnom za kuhinjskim stolom jer je najveći u kući tako da sav materijal mogu servirati na stolu i uzimati ono što mi treba. Hehe muzika mi obavezno svira, pasić pod nogama a maca uvijek, ali uvijek krade trakice koje izrežem. Najdraži su mi kišni i tmurni dani jer onda ne mogu nikamo i imam vremena cijeli dan rezati, lijepiti, smišljati i svašta nešto…

OK, još jedan razlog više da se veselim kišnoj i tmurnoj jeseni, nek je nama nakita 🙂

Hvala Vanja što si me strpljivo čekala i dala priliku čitateljima da upoznaju tebe i tvoj rad,

 nadam se da su se i vama svidjele njezine rukotvorine…

Na facebooku potražite predivni komad  NAKIT VANESSA po svom guštu..

Još jedna priča o posebnom i divnom nakitu iza nas,

još puuuno zanimljivih priča isred nas 🙂

Vidimo se i na FB – STILUETA I STILUETICE

Oglasi

2 thoughts on “Romantični unikati. Nakit Vanessa.

Komentiraj

