Mašnica Mašnić. Čudesan nakit!

Simpatično ime iza kojeg se krije predivan must have nakit…

Kad sam prvi put čula za Mašnica Mašnić nakit obuzela me  pozitiva i instinktivno se pojavio osmijeh na licu. To ja zovem dobrim prvim dojmom.  Pomislila sam kako nakit koji se krije iza takva imena mora biti sladak, primamljiv, poseban i nisam se prevarila…

“Općenito sam osoba koja voli uživati u svemu i koja pokušava u svemu vidjeti samo ono pozitivno. Uživam biti s ljudima koje volim i koji zrače pozitivnom energijom, volim se smijati, šetati psića, putovati… A mrzim ne raditi ništa… Mislim da tada ne trpi samo moje tijelo nego i duh, osjećam se beskorisno i inspiracija ne dolazi!”

Ovo mi je o sebi  otkrila dizajnerica koja je krije iza MM brenda te moram komentirati kako njezin nakit baš zrači pozitivnom energijom koju je sama spomenula… Opuštena, komunikativna i ambiciozna djevojka, upisala je zadnju godinu Prehrambeno biotehnološkog fakulteta, a kad ne uči –  stvara na opće zadovoljstvo pripadnica ljepšeg spola 🙂

S: Nosiš li nakit i privatno?

Jedna sam od onih djevojaka koje ne mogu izaći iz kuće bez barem jednog prstena, naušnica ili ogrlice, tako da je moj hobi i proizašao i želje da za svaki komad odjeće imam i pripadajući nakit! (op. Zavidim lagano 🙂 )

S: Znatiželjna sam jako, otkud ime branda?

Ime je došlo sasvim spontano. Naime kad sam počinjala s prodajom rukotvorina na tapeti su bile mašne kao ukrasi za kosu, mašne kao ukrasi za torbe, mašne kao broševi… i jednostavno je ime slijedilo moj rad 🙂

S: Kako si počela i s kojim materijalima radiš?

Počela sam izrađivati nakit od žice i konca jos kao mala djevojčica i od tada se razvijala moja ljubav prema takvom tipu kreativnog  hobija. Radim s raznim materijalima, od perlica, cirkona, metala, školjkica, kristala, apsolutno svega što se može iskoristiti, a da konačni produkt zadovolji moju viziju istog.

S: Tko sve nosi nakit s tvojim potpisom?

Nema pravila tko nosi Mašnica Mašnić nakit, dakle od najmlađe predivne djevojčice koja slavi svoj 2 rođendan (op. Jao, preslatko…) do gospođa u najboljim godinama koje s ponosom nose Mašnica naušnice ili narukvice na posao i stalno javljaju da primaju samo poztitivne komentare!

S: Misliš li da nakit odaje osobu koja ga nosi?

Mislim da nakit puno govori o osobi koja ga nosi, on daje notu individualnosti, posebnosti, trendy djevojke, ženstvenosti…

Sada već mogu i pretpostaviti sto ce se svidjeti mojim curama koje već kupuju 8., 9. naušnice po redu, ipak svaka od nas ima svoj ukus i pokušava mu ostati vjerna!

S: Gdje pronalaziš inspiraciju?

Inspiraciju crpim svugdje, prateći modne portale, predivne inspirativne blogove poput tvog (op. rekla bi moja sestra aaaawich), streetstyle blogove te  pokušavam stalno biti u korak s trenutnom modom.

S: U kojim uvjetima stvaraš?

Stvaram na svom radnom stolu u svojoj sobi, uz radio i čašu vode 🙂 Kad krenem ne mogu prestati i zato se nerijetko dogodi da kad pogledam na sat on pokazuje da je već  4 ujutro:)

S: Nakit je nekako romatičan i sanjarski, jesi li i sama takva?

Nakit je  zbilja povukao notu mog karaktera, romantičan i sanjarski, baš kako si i rekla. I  uvijek zamisljam koja će ga djevojka nositi u kojoj situaciji i nadam se da će baš s njim doživjeti neko predivno iskustvo, predivni događaj nešto što će pamtiti i moći reći to je bilo onda kad sam nosila Mašnica Mašnić nakit 🙂 (op. Jako lijepo…)

S: Postoji i posebna kategorija: wedding collection, jesu li se buduće mladenke pronašle u tvojoj viziji nakita?

Sve više mi se mladenki javlja sa svojim željama za svoj savršeni dan, vjeruj mi to mi je najveće priznanje od svih jer je to naljepši dan u životu svake djevojke i kada izbor padne na moj nakit mojoj sreći nema kraja! Sve slike, priče sjećanja sve će to zauvijek ostati u njihovim ali i mojim srcima, a to me ispunjava i zato radim to sto radim!

Zar ovo nije preslatko? Mali pomagač je divaaan!!

S: Pripremaš li nešto novo?

Nedavno sam izbacila i novu jesensku kolekciju za 2012. godinu i moram se pohvaliti da je vrlo dobro primljena i da primam samo pozitivne komentare! A pripremam nešto novo i drugačije, ali to će  za sada ostati mala tajna!

S: Koga od poznatih Hrvatica bi voljela vidjeti s tvojim unikatima

Naravno da bih voljela brojne poznate mlade hrvatice, poput kraljice estrade Severinu i Jelenu Rozgu te Antoniju Mandić, Antoniju Blaće i Tatjanu Jurić koje su pravi primjer mladih pozitivnih, veselih ali uspješnih djevojaka koje bii sam  Mašnica Mašnić nakit najradije izabrao za svoju vlasnicu 😉

Priču o čudesnom nakitu privodim kraju…

Mašnicu Mašnić pronađite na FACEBOOK profilu i uživajte u divnim, razigranim, veselim, prpošnim komadima nakita koji poput dizajnerice šire pozitivu 🙂

A uskoro i jedna nagradna igra. Love you :*

Oglasi

4 thoughts on “Mašnica Mašnić. Čudesan nakit!

  1. Pingback: Mašnica Mašnić naušnice. Igramo se! | stiluetadotnet

Komentiraj

