Details, details, details… Outfit post

Jesen i zima donose tamnije boje, ali više nakita u moju garderobu…

Ja baš volim nakit. I nakit voli mene s obzirom da vrlo lako nađe put do mog srca, ormarića i bloga… U ovom outfit postu nećete vidjeti puno odjeće (nemojte me krivo shvatiti ;)), ali otkrit ću čime sam se sve okitila danas…

CaputCauda narukvice u boji, unknown crna narukvica, H&M golden ring, Orsay shinny ring, Hero4Heroes ogrlica

Dobra večer dragi ljudi dobre volje (volim vjerovati da je to tako 🙂 )

 Jesen stigla i moj ormar odjenuo novo ruho.. Malo tamnije i dosadnije, ali ‘nije sve tako sivo’ tako da pronaći ćemo zgodne načine da uživamo maksimalno u jeseni i svim ljepotama koje donosi..

Poput nakita. Iako ga i ljeti obožavam, u ova hladnija vremena mi je draži jer izvlači na površinu osobnost ispod i iznad teških kaputa i dosadnih jaknica, kapa, šalova… No, to je još daleko od nas.. Ili nije.. Hmmm..

Što se nakita tiče, moja prva preporuka za hladnu sezonu koja nam dolazi: okitite se, nakitite se 🙂

I da znate ne vrijedi ona –  “Manje je više”, ako vam se netko usprotivi, pošaljite ih meni 😉

Novi postovi u pripremi, drugačiji i  meni jako zanimljivi, a i vama, nadam se :*

Oglasi

One thought on “Details, details, details… Outfit post

  1. Pingback: 2012. Favorites… | STILUETA

Komentiraj

