Intrigue me now. Blog l♥ve.

Od stranih blogerica, definitivno najdraža. Prekrasna, inspirativna,  a i majka. Vrh!

Njezin blog  jedan je od najboljih i najčitanijih ikad, horde obožavatelja i još češće obožavateljica  izjavljuju joj ljubav na svakom koraku,  s nestrpljenjem se očekuje svaki nosi post. Njezino ime je Inga,  postovi su rijetki, ali nju svejedno obožavaju.. Sigurna sam da će vam već i prve fotografije otkriti zašto je to tako…

Vlasništvo fotografija http://intriguemenow.blogspot.com/

Inga je porijeklom iz Estonije, živi u Engleskoj i ja sam  apsolutno presretna kad vidim novi post na Intrigue me now.

Pratim ju jer je drugačija, prati trendove, ali dovoljno je svoja… Fotke su savršene što mi je veliki plus inače kod blogova. Još malo očitoga – preeeedivna duga kosa, savršeno kombiniranje različitih stilova, spajanje nespojivoga,  a i majka je 🙂  Treba li vam više razloga da pratite ovu krasoticu?

Dogovarale smo interview i gđica je bila vrlo zainteresirana,  no obaveze, obaveze, obaveze.. Možda jednom drugom prilikom 🙂

Nastojat ću vam, tu i tamo, predstaviti najbolje iz blogerskog svijeta, po mom ukusu, ali raznoliko –

moda, ljepota, putovanja, ima toliko divnih ljudi koji nam otvaraju svoje svijetove, dijele svoje znanje, inspiriraju..

:*

Oglasi

2 thoughts on “Intrigue me now. Blog l♥ve.

Komentiraj

