Hero4Heroes. Bluessying 2012I2013

Marijana Hero novom je kolekcijom potvrdila status jedne od omiljenih  dizajnerica…

Hero4Heroes dizajn  već  sam predstavila – I need a Hero. Hero4Heroes. To je jedna od prvih tema koju sam obradila, a nakon više od pola godine još je uvijek jedan od najčitanijh postova. Nova kampanja donosi novo osvježenje uz prepoznatljivi stil, a nositeljice iste su meni vrlo  drage djevojke  – Nikolina Miletić i Ana Radišić. Tri posebne djevojke i jedna posebna kampanja – ne može biti loše…

Ovo  zovem odličnim početkom radnog tjedna – vijest o novoj  Hero4Heroes kolekciji praćenoj prelijepom kampanjom. Vjerujem da modeli, manekenke i zaštitna lica kampanja osim same odjeće, ‘nose’ cijelu kampanju, energiju i vibraciju koju je kreator htio postići. Sigurna sam da su Nikolina Miletić i Ana Radišić najbolji izbor te da su uspješno realizirale viziju, kreativu, pozitivu i kvalitetu Hero4Heroes branda.  Rezultat su  bajkovite fotografije prekrasnih odjevnih predmeta, a u silnoj želji da s vama čim prije podjelim ovu priču, zamolila sam i dizajnericu Marijanu Hero da odgovori na nekoliko pitanja:

S: Otkud inspiracija za novu kolekciju?

Oduvijek mi je bila prekrasna tamno plava boja, toplija nego crna a opet daje jedan classy stih. Tako sam odlučila napraviti cijelu kolekciju tamno plava–bijela boja, navy marine đir….damskog prizvuka s dozom seksipila i stvarno ta tamno plava boja kad je odjenete izvuče upravo sve te atribute iz žene. Dok sam kreirala u mislima sam imala Grace Kelly, Monaco, jahte… 🙂 (op. Divnooooo) Detalj koji se provlači kroz cijelu kolekciju osim boja je izrez (dekolte) u obliku kravate iznutra spojen s čipkom te kamenčići, šljokice, zakovice formirani kao mozaik.

S: Kome je namijenjena nova Hero4Heroes kolekcija?

Namijenjena je svima kojima se svidi H4H priča, ovaj puta ona je o dami u plavom na nekom mondenom ljetovalištu,  šetnje uz more , sanjarenje u parku, večere uz zalazak sunca, maštanje o jednom ljetu, lady Grace bar na jedan dan… (op. Ah da…. )

S: Koje si materijale koristila u novoj kolekciji?

Bazirala sam se na plavoj i bijeloj boji, materijali su bili fini štofovi, ručno oslikana svila, muslini, čipka te puno puno šljokica, kamenčića i zakovica.

S: Tko je sve sudjelovalo u izradi kampanje?

U kampanji su sudjelovali stvarno genijalni ljudi, fotograf Marin Mešter  koji je savršeno  odradio svoj dio posla –  kao da je fotografirao slike iz moje mašte i oživio ih, prekrasna manekenka Nikolina Miletić koju kad sam vidjela na Riječkim stepenicama kako nosi moju haljinu znala sam da je upravo ona  stvorena za ulogu  dame sanjarice, divna voditeljica Ana Radisić koja je H4H zaštitno lice već nekoliko godina, ona je dala je prepoznatljivi Grace štih za kraj. 🙂

Frizure je radila Valentina Muzlija iz Frizerskog studia “Retro” te make up artistice Leana Garčev I Mladenka Vraneković.  Uz njih,  brojni pomagači bez kojih sve ovo ne bi bilo mogućee.

I ova priča dokazuje da su strast i ljubav prema onome što radite najbolji pokretač, a i garancija za uspjeh. Hero4Heroes brand karakterizira kvaliteta, kreativnost i  jedinstvenost,  a  gledajući Nikolinu i Anu u haljinama Marijane Hero osjećam  i  prepoznajem  smionost I  ženstvenost pripadnica nježnijeg spola, žensku snagu, ali i ranjivost,  fini – gotovo sramežljivi seksipil te  još  nešto jako bitno –  svaka haljina je posebna na svoj način…

A znamo da je i baš svaka žena  posebna na svoj način…

Bravo MH!

Oglasi

One thought on “Hero4Heroes. Bluessying 2012I2013

  1. Pingback: Inspired by words. Vol 11. | stiluetadotnet

Komentiraj

