Vogue Australia 11I2012

Divnim editorijalom proslavili su 50-tu godišnjicu postojanja baleta…

Slika govori tisuću riječi. Nedavno sam ‘listala’ novi Vogue i za oko su mi zapela dva editoriala. E, kad su dva u pitanju, smatrala sam da je red i obaveza podijeliti fotkice sa vama…  Nadam se da će vam se svidjeti kao i meni. Spomenut ću još samo da  na naslovnicu osvojila Catherine McNeil, a sad se bacite na čitanje odnosno gledanje 🙂

1.

2.

Mini post. Kao što sam navela od cijelog magazina, osim hrpe reklama koje su testirale strpljenje i dovele u pitanje nastavak čitanja,  zapazila sam ova dva editoriala i odlučila s vama podjeliti fotkice. Kod prvog editoriala jako mi se sviđa što predstavlja , a kod drugog energija i emocija koju donosi. Balet u Australiji slavi 50 godina postojanja te upravo ovim editorialom slavi se i velika obljetnica.

Čestitke šaljem u daleki svijet 🙂

Oglasi

One thought on “Vogue Australia 11I2012

Komentiraj

