MoMa Modna Maca nakit. Interview.

Iza MoMa nakita krije se imenjakinja iz koje pršti optimizam i ljubav prema onome što radi…

Svestrana Marija obožava dizajn, ali i brojeve (inače diplomirana ekonomistica), uživa u svom hobiju i svim lijepim  stvarima koje se događaju oko njega  te u novim prijateljstvima i poznanstvima koje joj je MoMa donijela u život.  I  sama nosi nakit koji dizajnira te teško da ćete ju vidjeti bez barem nekoliko narukvica na ruci. Upoznajte nju i njezine rukotvorine…

S: Otkud ime branda?

Slučajno, frend Branimir me jednom prigodom na moru iz zezancije  nazvao modna maca pa se to počelo primjenjivati i među ostalima… Prilikom osmišljavanja  vizuala i  branda nakita, jednoglasno smo svi donijeli odluku da je to to, a sestrična Majda je nadopunila ostatak. Timski rad 🙂

S: Kako si počela s izrađivanjem nakita?

Davno je to bilo, oduvijek sam nešto dizajnirala, od majica stvarala nove komade, radila  kutije, bojala zidove… Slučajnim ulaskom u trgovinu repromaterijalom, pala je ljubav na prvi pogled.

S: Kolekcije su različite, a svaka je dopadljiva na svoj način. Otkud toliko inspiracije?

Ljudi oko mene…  oni imaju toliko različite energije i stilove  života da ni MoMa ne može biti drugačija nego šarolika. Svaki komad nakita ima priču i nekoga zbog koga je nastao.

S: S kojim materijalima radiš?

Perle, žica, koža, lanci, biseri, materijal, kamen… sve 🙂 Najpopularnije tajger naušnice su nastale od jedne majice koja je kupljena davno i  nikad nošena godinama  stajala u ormaru. Oputa kožna kolekcija od kože koju sam slučajno dobila, mulika kolekcija od kamena koji je pronađen u prirodi…

S: Tko sve nosi tvoj nakit?

To je najzanimljiviji dio,  klijentice  uzrasta od 8 do  70 godina… Šminkerice, poslovne žene, rokerice… Ponosna sam što imamo i jednog mladića koji je vidio maminu kožnu narukvicu  i tražio ju da i  njemu naruči.

S: Što te uvijek pokreće i motivira, podijeli s nama…

Čovjek prije svega sam sebi mora biti motivacija, ako radiš ono što voliš  i rezultati će biti sjajni. Izraz  lica žena i osmijeh koji imaju kad im otvorim kutiju nakita i njihovo zadovoljstvo i lojalnost  su mi najveća nagrada. Lojalnost je tolika da same sudjeluju u traženju materijala… i to za mene nema cijenu.

S: U kojem smjeru ćeš raditi za ovu jesen i zimu?

Mulika kolekcija koja ima lijepu priču i nastala je od prirodnog kamena, Oputa kolekcija od kože… Postoje i osnovni modeli  kao mala crna haljina koji već četvrtu, petu sezonu se nalaze  među top proizvodima MoMe. Ostalo, tko zna, ne planiram… Nakit mi donosi nove ljude u život i vjerujem da će me neka nova klijentica/klijent inspirirati  i da će zbog nje nastati neki novi poseban komad.

S: Zadnju kolekciju nakita prati  lijepa  kampanja. Tko je sve sudjelovao?

Mulika kolekcija je  nastala od pravog kamena kalcita  pronađenog prilikom planinarenja u okolici Buškog jezera. Želja mi je bila ovaj prvi samostalni modni editorijal obaviti u svojoj romantičnoj  Grabovici . Uspjela sam sve organizirati i okupiti sjajnu ekipu koja je napravila odličan posao. Sestrična Helena Ivančić (Midikken) koja radi kao vrhunski model po svijetu, Goran Kovačević, genijalac koji je napravio vrhunske fotografije, Karen Begić Jukčić  zadužena za make up i  styling, također genijalka koja voli svoj posao. I naravno neizbježni asistenti sestra Katarina, Božana iz Grabovice i German iz Ecuadora  koji su imali najteži zadatak, pratiti nas kreativce.

Sve fotkice su MoMine i navedenih kreativaca djelo!

Tri emocije koje bih izdvojila iz ovog intervjua su: pozitiva, entuzijazam i apsolutno oduševljenje onim što radi 🙂

Zadnja fotkica je iz Zagreba – fashion.hr INDUSTRIJA,

tamo sam se ja prvi put susrela s MoMom i zaljubila u ove naušnice koje su me skroz oduševile i koje  jaaako  ‘hoćem’ kako bi rekao moj mali nećak 🙂

MoMu potražite na-  FACEBOOK,  hvala Marija što si pristala s nama podjeliti svoj kreativni svijet…

Oglasi

4 thoughts on “MoMa Modna Maca nakit. Interview.

Komentiraj

