Fated to be hated. Blog l♥ve.

Ona spaja nespojivo, ima prelude outfite i totalno veseli svojom razigranom pojavom…

Dolazi iz Las Vegasa, s modom se igra na neviđene načine i sve joj super stoji! Iako kažu “What happens in Vegas stays in Vegas”, drago mi je da je njezina neobična pojava ipak izašla iz okvira ovog razuzdanog grada 🙂

Svakako posjetite  Fated to be hated.

U biti, sve što znam o njoj, navela sam u uvodnoj rečenici. Navela sam i što mi se kod nje sviđa – ona se igra s modom, stilom, šminkom, imam osjećaj da iskreno uživa u modnim ludorijama.. Njezini postovi podjećaju me kako je sve to jedna igra i kako treba eksperimentirati, usuditi se i probati…

Život je kratak,  have fun!  :**

Oglasi

6 thoughts on “Fated to be hated. Blog l♥ve.

Komentiraj

