Harper’s Baazar China. Paris editorial.

Pariz. C/B fotkice. Retro štih. Savršeno.

Pariz je česta postaja fotografa, kreativnih direktora, urednika, fotomodela i fotografa. Ono zanimljivo, koliko god puta sam vidjela poznati toranj u pozadini, nikad mi nije dosadio. HB slavi 36 godina postojanja, a  glamur i svjetski duh koji časopis slavi proslavili su editorijalom s  Yin Chao u glavnoj ulozi…

U zadnje vrijeme (ponovno) sam se zaljubila u crno-bijele fotografije. 

Obožavam glamur i emociju koju donose, s obzirom na ljubav prema fotografiji i modi, u planu je jedan poseban editorijal u kojem planiram Muža angažirati…

Nadam se da vam se sviđa moj izbor editorijala, predstavljam vam samo ono što se meni istinski sviđa…

Statistika – od desetak editorijala kojih pogledam, otprilike jedan zadovolji moje oštre kriterije 🙂

Oglasi

2 thoughts on “Harper’s Baazar China. Paris editorial.

Komentiraj

