Shiny Stuff. Sjajno i divno!

Shiny Stuff predstavlja divne rukotvorine jedne posebne djevojke…

Blanka  Barić ima tek 21. godinu, a njezini radovi već su osvojili srca brojnih djevojaka. Njezin nakit i maskice su očaravajući, a ona kaže da najviše uživa u vikendima kad beskonačno dugo može uživati u svom hobiju i stvarati, stvarati, stvarati.. Ja sam oduševljena, čitajte dalje, sigurna sam da ćete biti i vi….

S: Otkud ime branda?

Uh, ime branda mi je bila najteža stvar zapravo, željela sam da bude nešto novo što zapravo nitko nema. Sve cure koje rade nakit ili bilo kakve rukotvorine imaju u samom nazivu ”unikatno”, ”nakit” i slično. Pošto je ideja bila od samoga početka da radim nešto kičasto i svjetlucavo odlučila sam se na Shiny Case. Case je stajalo zbog unikatnih maski koje sam počela raditi. Od 9. mjeseca kako sam proširila posao izrađujući nakit i dude preimenovala sam u Shiny Stuff i polagano sam počela stvarati novi brand.

S: Sve što izrađuješ je sjajno, šljokičasto, veselo – jesi li i sama takva?

Jesam. 🙂 Osim što sam karakterom vrckasta i uvijek spremna na akciju i veselje, volim i sve šljokasto, zlatno i upadljivo.

S: Kako si počela s izrađivanjem nakita?

Sasvim slučajno, napravila sam sebi 2,3 narukvice i objavila na profilu, nakon toga sam zaprimila velik broj narudžbi i tako je sve krenulo. Žao mi je samo što sam malo zapostavila maske koje sam od početka počela izrađivati.

S: Prilikom izrade nakit pratiš li trendove ili imaš neku svoju viziju?

Jedno i drugo, pratim trendove – zakovice i zlatna boja, no stalno mi je u glavi nešto što bi mogla složiti, preoblikovati i iskoristiti.

S: Maskice za Iphone su divne. Otkud ideja?

Nisu samo za iPhone i to bi htjela naglasiti, izrađujem maske za sve mobilne telefone i tablete. Skoro svi imaju iPhone pa ih i zato više ima u albumima. Ideja je došla sasvim slučajno, željela sam neku masku kakvu nitko nema, potražila sam po ebayu i nisam bila zadovoljna. Uzela sam staru masku, šljokice i ukrase za nokte te UV gel i čipku. Ispala je predobra maska i tako je krenula Shiny priča.

S: Kako su prihvaćene?

Dovoljno je da kažem da sam od travnja do rujna izradila preko 200 maski, od toga je cca 90 različitih modela. Zaista su dobro prihvaćene zbog toga što je svaka posebna na svoj način, a cijene su pristupačne.

S: Shiny stuff u svojoj kolekciji sadrži čak i Shiny dude. Preslatko, kako si se toga sjetila?

Što se Shiny duda tiče, priča je započela jer mi je jedno popodne bilo jako dosadno. Doma sam ukrašavala sve što mi je došlo pod ruku, pa sam tako naišla na jednu staru sekinu dudu. Nakon što sam ju ukrasila, objavila sam ju na Facebook i odjednom je krenula navala narudžbi.

S: Sve je posebno na svoj način, dođeš li kad u fazu da nemaš ideja?

Za sada nisam došla u takvu fazu i nadam se da neću uskoro, no ne volim kad moram ponavljati neke maske i narukvice jer nikad ne može ispasti isto, sve je unikat.

S: Je li se ponekad teško rastati od svojih rukovotvorina?

Baš sam neki dan razgovarala s jednom mušterijom o tome. Najradije bi sve maske ja imala na svom mobitelu i najradije bi nosila sve narukvice svaki dan. Najgore mi je kada napravim nešto za sebe, objavim sliku i proda se za manje od minute. Tad mi je teško zapakirati i poslati nekome.

S: U kojim uvjetima stvaraš?

Napravila sam ured i to je moj mali raj, moja zemlja snova. Mama se uvijek ljuti jer je sve puno ljepila, prašine i cirkona, ali meni ne smeta.

S: Što te pokreće i motivira?

Pozitivni komentari, ali i kritike. Sve me to tjera da krenem dalje i da radim bolje i više.

S: Pripremaš li nešto novo?

Uvijek spremam nešto novo, barem 2 puta tjedno stavljam novi nakit, a trenutno čekam materijal za zimsku kolekciju maski. Biti će svega, zlata, cirkona, velikih kristala. Također, uskoro kreće i prodaja unikatnih maski sa zakovicama u iService u Vukovarskoj 20. Trenutno spremam veliku kolekciju i zalihu maski sa različitim vrstama zakovica.

S: Komentari na facebooku su pozitivni, prpošni, veseli, koliko ti znači tako dobra povratna informacija?

Dobra povratna informacija me samo motivira da krenem dalje i da nikada ne prestanem raditi ovo što volim. Obožavam svoje cure koje su mi najveća podrška i motivacija za nove rukotvorine. Naravno, pozitivni komentari su također najbolji marketing te sve dok ih ima, imat ću pune ruke posla.

Ne sumnjam da će draga Blanka imati puno ruke šljokica, naljepnica, cirkona i zakovica… 

Ja obožavam shiny stvarčice tako da ne moram naglašavati koliko  sam oduševljena njezinim radom, a u moru prekrasnog nakita donosim u nastavku svoje favorite. A osim narukvica, budući da ide zima  i Iphone treba obući, ja sam našla četiri outfita da i njemu  zima bude sjajna, školjičasta, zabavna i vesela 🙂

Klik na Shiny stuff i razvedrite si tmurne dana koji dolaze.. Love ya!

Oglasi

8 thoughts on “Shiny Stuff. Sjajno i divno!

  1. Pingback: Moja Shiny stuff narukvica + darivanje! | Beauty&Sweets

Komentiraj

