Lana Del Rey. H&M W 2012I2013

Lana predstavlja viđenje nadolazeće zime poznatog branda…

Ima super komada, ima komada koji mi nikako ne pašu uz koncepciju branda i stil ambasadorice. No, tko sam ja da sudim… Pogledajte što su u H&M-u pripremili i sami odlučite sviđa li vam se ili ne…

Elizabeth Woolridge Grant pravo je ime mlade dame, rođena je 1986. godine i uz glazbu njezinu karijeru obilježio je i modelling. U krakom roku zasjala je na mnoge naslovnice, snimila editorijale za modne magazine diljem svijeta, ali njezinu karijeru van glazbenih okvira najviše je obilježila suradnja s  brandom H&M.

Ja sam našla par zanimljivih komada, ali ipak ne dajem mišljenje dok osobno ne vidim robu, dok mi ne prođe kroz prste i jednostavno oduševi me na prvi pogled. Ili ne…

U uvodu sam navela da ima nekih komada koji ne prate kolekciju i stil LDR, neću pretjerati, stavit ću samo jednu fotku u nastavku.

:*

H&M press

Oglasi

2 thoughts on “Lana Del Rey. H&M W 2012I2013

Komentiraj

