My Inspiring Everyday. Blog l♥ve

Neposredna, iskrena, informativna i zanimljiva. Ona je sve to. Ona je Marina…

Danas je mnogo blogova, portala, stranica, društvenih mreža. Svijet je postao jedno globalno selo i jednostavno dogodilo se da se poznanstva i prijateljstva sklapaju bez ijednog susreta, bez prve zajedničke kave ili čaše vina, jedni drugima otvaramo vrata svojih svijetova na daljinu… I Marina je putem svog bloga My Inspiring Everyday otvorila svoja vrata i pustila da zavirimo u unutrašnjost njenog svijeta koja je vrlo topla, srdačna, romantična, ponekad bajkovita, uvijek poučna… Ja sam jednom zavirila i sad ju posjećujem svakodnevno 🙂

S: Koliko dugo pišeš blog?

Što se tiče samih članaka, počela sam ih sastavljati negdje u lipnju budući da je bilo dosta modnih revija i evenata koje sam obišla i htjela sam ih postaviti na blog. Naravno, trebalo je onda i vremena da se prisjetim gdje se sve i kada točno održavalo, što sam tamo vidjela, a usput da pronađem sve fotke i  izdvojim one najbolje. Blog je ugledao svjetlo dana točno 02.07. kada sam objavila prvi post o modnoj reviji Juraja Zigmana i od tada je prošlo četiri mjeseca…

S: Teme su raznovrsne, no ipak prevladavaju one modne. Je li moda tvoja najveća strast?

Kao što si napisala, teme su raznovrsne i obuhvaćaju: lifestyle tematiku, intervjuiranje dizajnera, predstavljanje događaja i novih modnih kampanja, moje utiske i provode na modnim revijama i eventima. Objavljujem i svoje outfitove, ali oni zauzimaju manje mjesto na blogu iz više razloga. Mislim da svi imamo više-manje modnog ukusa, ali je stvar u tome da nemamo svi priliku i mogućnost da si priuštimo desetero torbi, neku dizajnersku stvar ili da naručujemo skupu robu  preko online shopova. Ako je u pitanju neki trendovski komad, nemam namjeru to kupiti zato što je to ‘hit’ o kojem svi pričaju i pišu, već ću to kupiti samo ako mi treba, tj. ako ga imam uza što kombinirati i ako se meni osobno sviđa. Trendovi se ionako stalno mijenjaju… Dakle, moda, njena umjetnička i kreativna strana zauzima veliku ulogu u mom životu – gdje se god okreneš, ona je tu oko tebe.

 S: Uz sve druge životne obaveze, pronađeš li dovoljno vremena za pisanje bloga?

Iskreno ne jer mi je ipak fakultet na prvom mjestu i ne želim da on ispašta radi mog hobija koji može pričekati par dana ili čak tjedan-dva, dok rok za ispit ne može. Svakodnevno, koliko stignem nešto zapisujem, sastavljam, obrađujem fotke, a imam i rokovnik gdje unosim nove teme i prijedloge za postove. (op. To i ja radim :)) Problem  je vrijeme kojeg je premalo da bih pisala o svemu koliko bih htjela.

S: Probudiš se, pripremiš finu kavicu ili čaj. Koje blogove prvo škicneš?

To ovisi o tome kad će neki bloger/blogerica objaviti novi post na fejsu koji ću vidjeti na ‘News feedu’ ili o tome kada  mi je stigla obavijest na mail od pretplate na neki blog. Moram priznati da si ti veoma redovita u pisanju, kreativna si, imamo slične interese i obrade teme tako da imaš prednost. Uz tvoj blog popijem prvi gutljaj kave, a onda ostale čitam dok ne naiđem na dno šalice. P.S. Ujutro, ponekad i popodne pijem kavu, a navečer čaj 🙂 (op. AAAA počašćena sam ovim odgovorom…)

S: Kako bi opisala svoj stil odijevanja?

Moj stil odijevanja je romantičan i elegantan, iako ovisno o mjestu gdje izlazim mogu biti odmaci, ali je sigurno da nisam sportski tip. Općenito gledano, stil odijevanja bi trebao biti u skladu s tvojim godinama i s tvojom osobnosti.

S: Ajmo maštati, tri odjevna predmeta koja bi voljela imati u svom ormaru ove sezone…

Pa jedino što mi još treba za ovu sezonu je jedan dobar topli kaput  😀

S: U ormar koje osobe bi rado zavirila i posudila nekoliko stvarčica?

Hm, ne znam da li misliš na modne dizajnere ili općenito…Izdvojila bih Ljupku Tanevsku kao jednu od modnih blogerica koja ima najljepšu odjeću.

Sneak peak

S: Što te najviše veseli otkad si postala blogerica?

Dakle, moj blog je moj mali dnevnik gdje zapisujem svoje doživljaje, dijelim svoje mišljenje s velikim brojem ljudi, razvijam svoju kreativnost koja mi je ograničena na faksu. Možda me najviše veseli to što imam slobodu pisanja, kreiranja vlastitog prostora, upoznavanja novih ljudi, sklapanja prijateljstava i naravno, moguće suradnje. Ovim putem se želim zahvaliti svim dizajnerima koji su mi ukazali svoje povjerenje pristankom na intervjue. Također, hvala svim fanovima/prijateljima kojima sam draga, hvala im na nesebičnoj podršci, komentarima, pohvalama i konstruktivnim kritikama 🙂

S: Porukica za čitatelje Stiluete

Ima dosta poruka koje bih im željela poručiti… Možda je ova najbolja, a radi se o tome da nikada ne odustajete od svojih snova jer ako ih vi, barem ne pokušate ostvariti, netko drugi će doći na vaše mjesto. Isto tako, nemojte dozvoliti nikome da vas ometa u vašim ciljevima, ali imajte na umu da njima ne smijete narušavati život drugih ljudi. Nemojte gaziti po drugima da biste ostvarili ono što želite. (op. Da, da..)

I kad piše o labudima, piše inspirativno, zanimljivo, poučno…

IMAGINARNI SCENARIJ DA TE BOLJE UPOZNAMO

Lijep dan, fina kavica, keksi na stolu i interview iz snova. Tko bi ti bio sugovornik?

Hmmm, ajde  neka ostane slatka tajna…

Budiš se, zvoni mobitel, pospana javljaš, ali poziv te odmah razbuđuje.   Ponudili su ti  da budeš zaštitno lice  modnog branda. U čijoj filozofiji se najviše pronalaziš, koji bi to brand bio??

Mislim da bi možda zasad bilo nezahvalno od mene nekoga istaknuti, iako trenutno njih pet favoriziram. Svakodnevno otkrivam nove dizajnere i modne brendove te se tako šire moji afiniteti. Također, ako me pažljivo pratite, nije teško između redova pročitati kome sam naklonjena i koga volim 🙂

Hvala Marini što je bila moja gošća, uživam u blogu, a sad sam uživala u odgovorima, svakako škicnite My Inspiring Everday, vjerujem da ćete pronaći teme po svom guštu…

Slijedi još nekoliko interviewa, različitih profila zanimljivih ljudi…

Ugodan tjedan želim svima 🙂

Oglasi

2 thoughts on “My Inspiring Everyday. Blog l♥ve

Komentiraj

