Croativa dana: Mishu Leggings

Uniforiranost je out, kreativa je IN…

Volite biti drugačije, dosta vam je već nametnutih trendova masovnih brandova. Eto, nešto samo za vas, made in Croatia i predobro…

Iza branda Mishu krije se Maja Molnar. Maja studira tržišne komunikacije u Zagrebu, a živi u Rijeci. Pokrenula je svoj brand, udružila snage s drugim kreativcima i pokrenula simpatičan biznis, a kako sam već naglasila – proizvod je naše gore list, apsolutno od ideje do realizacije made in Croatia.

S: Otkud ideja, zašto baš tajice?

Pa, vrlo je jednostavno – nitko nije proizvodio ono što sam htjela nositi pa sam to shvatila kao vlastitu dužnost 🙂
Tajice vidim kao savršeni odjevni predmet za svaku građu, naime, one svojim dizajnom imaju mogućnost oblikovati svaku siluetu u onu željenu.

S: Tajice su potpuno hrvatski proizvod, od ideje do proizvodnje, tko sve sudjeluje u kreativnom procesu?
Jesu 🙂 Kreiraju se, šiju i tiskaju u Zagrebu.  U kreativnom procesu sudjelujem ja, sa svojim apsurdnim idejama te grafička dizajnerica Adriana Pavelić koja ih provodi u digitalni oblik.

S: Ja sam se zaljubila u Peter Pan i  The Sunset model, postoje li neki modeli koji su bestselleri?
Mishu je još u začetku pa je teško reći, ali sudeći po dosadašnjim upitima upravo će ta dva modela biti hitovi.

S: Tko sve nosi Mishu leggings?
Mishu leggings nose odvažne cure koje vole biti neobične i posebne, a opet cijene svoj komfor 🙂

S: Kampanja je preluda sa super pozitivnom vibrom, tko je sve sudjelovao?
U kampanji su sudjelovale cure koje svojom posebnošću i pozitivnim stavom odišu Mishu stil, a to su Isabella Rakonić, Veronika Švob i Mateja Baričević.

S: Ajmo odmah jedna preporuka, uz što ove zime nositi Mishu tajice?

Majin izbor i djelomični odgovor na pitanje 🙂

Curama preporučujem da uz MISHU tajice obuku ono u čemu se najbolje osjećaju  jer to je ono što se primjećuje, a ne je li komad robe  crn, plavi, ili zelen 🙂

S: Pripremaš li nam nešto novo?

Naravno, MISHU ide dalje! Pripremam novu kolekciju, a na ljeto vas čeka nešto posve novo :*

S: Gdje možemo naručiti ove krasotice?
Tajice možete naručiti na mishu.legs@gmail.com ili inbox na MISHU DESIGNS FB

Eto, podržavate domaću proizvodnju uz to izgledate predobro, mislim da vam ne treba još razloga da pohitate na facebook, škicnete modele i naravno – naručite 🙂

Ja sam se zaljubila u The Sunset – budi moju romantičnu stranu i Petar Pan  model – budi moju vječno djetinjastu, sanjarsku stranu… Go Maja, go Mishu!

Oglasi

2 thoughts on “Croativa dana: Mishu Leggings

Komentiraj

