Croativa dana: Krinkit nakit

Venecija, maske, divno i posebno…

Maskice su krasne i sama ih posjedujem nekoliko i uvijek mi je žao što samo vise na zidu i uljepšavaju životni prostor. Petra Grgasović riješila je taj problem i maskice su sada dostupne svim damama i damicama da se okite i ponesu čaroliju na sebi i u sebi…

S: Otkud ideja za pokretanje linije nakita?

Iz čiste strasti prema venecijanskim maskama. Još davno sam mami „ukrala“ njenu malu venecijansku maskicu broš i nosila je stvarno često. Jednoga dana je pala na pod i razbila se i ja sam ostala bez „svog“ broša 😦 (op. Tužnoo,ali..) Kako mi se nikako nisu poklapali putevi s Venecijom, a željela sam ih kupiti puno, puno, puno, odlučila sam ih napraviti sama, koliko želim i  kakve god želim. I tako je nekako sve počelo… (Ah mi žene, bravo Petra :))

S: Što predstavlja ime brenda?

Ime je izvedenica od hrvatske riječi Krinka iliti maska, i engleske fraze put it iliti stavi.

Krink + put it= Krinkit, stavi masku. Originalno, jednostavno, značajno, lako pamtljivo.

S: Tko sve nosi Krinkit nakit?

Nose sve žene bez obzira na dob, koje žele nešto posebno, kreativno i drugačije.

S: S kojim materijalima radiš?

S visokokvalitetnim gipsom, akrilnim bojama, tisućama šljokica i kamenčića.

S: Kakvi su planovi za budućnost?

Širenje kolekcije. Uveseljavanje svojih dragih Krinkit pratitelja svaki dan iznova, sa nečim novim,kreativnim i drugačijim.

S:  Što te inspirira?

Inspirira me moja ljubav prema crtanju. Cijeli život crtam i uživam u tome svim srcem. To je moja ljubav, strast, ono što me ispunjava, pokreće i čini sretnom iz dana u dan. A kad to još možeš podijeliti s širokom publikom, e to se zove sreća 🙂

KRINKIT nakit pronađite na FACEBOOKU

Riječi su suvišne. Obožavam Veneciju i maskice tako da mi je ovaj nakit posebno simpatičan. Na Petrin nakit naletila sam  sasvim slučajno, ali nakon oduševljenja, želja da ju predstavim sasvim je namjerna 🙂

Oglasi

3 thoughts on “Croativa dana: Krinkit nakit

Komentiraj

