La Passion pour La Fashion. Blog l♥ve

Divan i jako inspirativan blog…

Katarina Štimac autorica je bloga kojeg karakterizira iznimna kvaliteta i jedinstvenost. I Katarina je jedna vrlo posebna dama, vrlo svestrana, uspješna i kreativna. No, da ne duljim, ukoliko još niste svakako zavirite u La passion pour La Fashion svijet. Garantiram – oduševljenje neće izostati…

Katarina Štimac is the author of La Passion pour La Fashion blog which is characterized by the high quality and uniqueness. And Catherine is one very special lady, very versatile, successful and creative. However, to conclude, if you have not yet, definitely check  La Passion pour la Fashion. I guarantee – you will be delighted…

S: Nedavno si zagrebačku adresu zamijenila onom u Budimpešti. Onako tipično žensko pitanje, jesu li s tobom doputovale i sve cipelice, torbice, stvari ili je ipak pala neka selekcija? 🙂

Tako je, nedavno sam unaprijeđena na regionalnu poziciju u svojoj firmi koja je zahtjevala da se preselim na neodređeno vrijeme u Budimpeštu. Trenutno živim između Budimpešte i Barcelone u koju putujem svaki mjesec i od tamo također radim. Sve svoje osobne stvari sam spakirala i ponijela sa sobom budući da se u Hrvatsku ne vraćam sigurno sljedećih nekoliko godina, uključujući odjeću, cipele, knjige i arhivu časopisa  Vogue.

S: Blog si počela pisati puno prije ovog nedavnog ‘blog booma’. Kako je počela tvoja La passion pour la Fashion priča?

Blog sam počela pisati još u travnju 2008. Kada sam živjela i radila u modnoj industriji u New Yorku. Tada sam radila u kreativnom timu kao visual merchadiser i u prodaji za brend Rugby Ralph Lauren i blog mi je tada služio dijelom kao osobni online dnevnik u kojemu sam u obliku teksta ili stihova pretočila svoja životna iskustva i naučene lekcije, a dijelom kao kreativni outlet gdje sam pisala svoja viđenja o modi ili izvještavala o isprobanim trendovima i modnim brendovima.

S: Ime bloga mi je odlično, nekako romantično i sanjivo, svakako posebno.  Je li ime došlo samo od sebe ili je rezultat promišljanja i razmišljanja?

Kada sam tek počela pisati, moj blog se zvao drugačije, prvih tristotinjak postova sam spremila u arhivu. S godinama se moj blog poprilično mijenjao, odrastao je skupa samnom, selio se iz države u državu i sazrijevao. Isto se dogodilo s imenom. Moj blog čitaju dame s različitim interesima i posebnim senzibilitetom za modu i stil. Francuska je za mene oduvijek bila domovina mode i modne industrije stoga sam ime bloga odlučila pisati na francuskom jeziku s dvije ključne povezane riječi koje najbolje opisuju moj blog ,sve njegove teme i kategorije: passion i fashion.

Photo by Mario Poje

S: Tvoj blog se razvio izvan granica Lijepe naše, moraš nam otkriti gdje se najviše čitaju redovi jedne naše djevojke?

Budući da svoj blog pišem na engleskom moja publika su potencijalno svi oni koji razumiju engleski i zanimaju ih teme o kojima pišem. Prema statistikama mog bloga on je pored Hrvatske najviše čitan u SADu, Velikoj Britaniji, Nizozemskoj a zatim Bosni i Italiji. Otkada putujem u Barcelonu češće, sve više čitatelja dolazi iz Barcelone. Upravo sam prije dva tjedna bila pozvana na svoj prvi bloggerski event u Barceloni za Dior Prestige.

S: Kako doživljaš modu?

Moda je za mene način života, oduvijek je bila. Kao mala sam od prvih maškara odbijala skinuti krunu princeze i nosila sam je svaki dan u vrtić i školu, dok me u drugom razredu osnovne nisu zamolili da je skinem barem na nastavi. Kategorički sam odbijala nekoordinirane stylinge u koje me tata pokušavao obući kad nije bilo mame i uvijek sam nosila torbicu i sjajilo sa sobom pa makar i u dućan. Već godinama svako jutro započinjem sa kavom, kroasanom ,voćem  i čitanjem američkih dnevnih modnih novina WWD na koje sam pretplaćena još od prve godine faksa. Volim biti u toku sa zbivanjima u modnoj industriji iako trenutno ne radim u modnoj kompaniji već radim PR u velikoj američkoj multinacionalki.

S: Kako bi opisala svoj stil?

Moj stil je poprilično bipolaran. Pratim, ali ne slijedim slijepo modne trendove, već sam u srednjim dvadesetima I moj je osobni stil poprilično formiran.

 Pokušavam u poslovnim situacijama zadržati profesionalni stil odjevanja kojemu uvijek dodam dašak vlastite osobnosti pa tako nosim: marame (najdražu mi je prošle godine poklonio dečko – sivo bijela McQueen cashmere marama s kosturskim glavama) strukirane poslovne haljine, pencil suknje i lepršave romantične topove. Privatno nosim zaista svašta, od vintage komada do mainstream brendova i brendova visoke mode, dakle od bakine stare torbice do trendovskih komada iz Zare i McQueena. Preferiram nositi haljine i suknje više nego traperice i jako volim velike damske ali i boyish fedora šešire, posebno su mi dragi i turbani koje često nosim. Pokušavam podupirati i domaću modu, što kroz postove što kupnjom njihovih komada. Mom vlastitom stilu najbolje odgovara brend Lei Lou by Alex Dojčinović. Alex i ja smo prijateljice već dugo godina i izuzetno cijenim njezin rad i uloženi trud, ona je predivna, skromna dama i izuzetna uspješna poslovna žena.

Photo by Mario Poje

S: Modni svijet je prepun individualaca, kreativaca i genija. Tko te najviše oduševljava i inspirira?

Nikad prežaljeni Alexander McQueen oduvijek je bio moj najdraži dizajner, on je uistinu stvarao nosiva umjetnička djela. Sviđa mi se i kako njegova nasljednica Sarah Burton sada radi. U idealnom svijetu voljela bih svaki dan nositi predivne dugačke couture haljine, no, na poslu koji sada radim i u svijetu u kojemu živimo je to malo nepraktično.  🙂

S: Nadovezat ću se na prethodno pitanje, da imaš priliku s bilo kim iz modnog svijeta sjesti na kavicu uz croissant recimo u nekom francuskom chic caffeu, tko bi bio sjedio nasuprot tebe i odgovarao na tvoja pitanja?

Alexander McQueen, Anna Wintour i Karl Lagerfeld.

S:  Postoje li neke hrvatski blogovi koje redovno pratiš?

Redovno  baš i ne, inače ne pratim previše outfit blogova, iako su mi curke i dečki jako simpatični. Pratim blog jedne djevojke iz Srbije – Jelene Karakaš koja jako lijepo piše. Također, pratim beauty blog ‘Maybe’s New Start’ moje prijateljice Ane Mandekić.

S: Za kraj, otkrij nam neki citat/stih/misao koja te uvijek motivira, budi pozitivu i tjera naprijed…

Uhh, imam ih puno obješenih na svom inspiracijskom zidu iznad radnog stola. Prvi je od moje mame I kaže: Ne prihvaćaj ništa manje od točno onoga što si zamislila.”  Zatim jedan od Coco Chanel:
“A girl should be two things: classy and fabulous.”, jedan koji dolazi od divne žene koja je napisala moju najdražu knjigu “Elegance” I koji je sličan onome što uvijek govori moja mama:  “Never be seduced by anything that isn’t first-rate.”  by Genevieve Antoine Dariaux. I jedan od pametne poslovne žene Kelly Cutrone:

Zbilja nemam što dodati. Zahvaljujem Katarini što nas je pustila u svoj svijet, obožavam ljude koji svojom pojavom inspiriraju i zaključujem  da je dama koju sam danas predstavila jedna vrlo inspirirajuća osoba. Sigurna sam da će njezin sve samo ne običan  život ispisati još puno zanimljivih redaka koju ću rado pratiti uz  dozu high quality postova o modi i stilu koju redovno donosi.

A sad, kliknite na La Passion pour La Fashion, zatim kliknite na ikonicu Favorites na vašem računalu,  klik na Add to Favorites,

i to je  to 🙂

Oglasi

4 thoughts on “La Passion pour La Fashion. Blog l♥ve

Komentiraj

