FlumenART. ZTC Rijeka

ZTC okupio vrijedne kreativce…

Prošli tjedan Art Bazaar, ovaj tjedan FlumenART. Samo još jedna potvrda da  Rijeci kreative i umjetnosti ne nedostaje!

Last week Art Bazaar, this week FlumenART. One more confirmation that Rijeka is full of creativity and art!

Sajmove ovakvog tipa uvijek podržavam, a pogotovo kad se održavaju blizu onog svima poznatog potrošačkog mjeseca u kojem se trudimo barem malim znakom pažnje usrećiti najmilije… Ja sam ovdje zapazila par jako zanimljivih stvarčica, a neke ću vam uskoro i predstaviti. I da, naravno da sam našla par sitnica po svom guštu, ali neću vam otkriti što je zaokupilo moju pažnju… Nisam tajanstvena, samo fer prema svima koji su danas vrijedno spremali svoje radove i svi su, podjednako i zajedničkim snagama,  danas oduševili posjetitelje ovog riječkog trgovačkog centra…

Pozdravljam vas i zahvaljujem što me pratite, komentirate, lajkate, dijelite, ma sve… :*

Oglasi

3 thoughts on “FlumenART. ZTC Rijeka

Komentiraj

