I ♥ Pinterest!

Društvena mreža po mojoj mjeri…

Pinterest nije nova društvena mreža, ali još uvijek nije zaludila naš narod poput nekih drugih zemalja. Upoznala sam se s njom prvo iz poslovnih razloga, no brzo me osvojila i postala omiljena virtualna dnevna destinacija. Mogu reći  da imam velik interes za Pinterest 🙂

Pinterest is a new social network, but still has not conquered our nation (Croatia) as others. I met with her first  for business reasons, but I was quickly overwhelmed and Pinterest  has become a favorite destination daily. So you can say I have a big interest in Pinterest.

Pinterest je društvena mreža koja većinom okuplja pripadnice nježnijeg spola. Baza svega su fotografije koje dijelite, uploadate i grupirate u foldere po svojoj mjeri. Po nekim istraživanjima dame se najviše okupljaju oko mode i kuhanja kao glavnih tema, ali interesi su zbilja raznoliki: životinje, inspirational quotes, najljepša mjesta, najljepše plaže, cvijeće, vjenčanja. Izbor tema je poput i interesa ljudi –  neograničen. Budući da danas fotografija uzima primat nad pisanom riječi ne čudi veliki uspjeh ove društvene mreže.

Vođen pinboardovima koji mnogi imaju iznad radnih stolova (imam i ja 🙂 ), stručnjaci su se dosjetili ovog lakšeg načina da grupiramo sve ono što nam se na neki način sviđa. Sami imenujete ploče i kreirate ih po svojim interesima (koliko puta sam koristila ovu riječ u članku…). Pronađete sebi slične pojedince, pratite ih, dijelite  fotkice, lajkate, komentirate.. Ma divotica…

Možda ste čuli da vam treba pozivnica druge osobe koja je prisutna na mreži? Ne treba, logiranje je jednostavno, slijedi faza prilagodbe na mrežu i postavke, ali vrlo je jednostavno i primamljivo jednom kad počnete. Ja sam se navukla i zbilja me inspiriraju fotkice outfita, torbica, cipelica, stylish osoba i ikona. Ma svega..

Pridružite mi se STILUETA PINTEREST!

Oglasi

2 thoughts on “I ♥ Pinterest!

Komentiraj

