Zigman @ Tower centar Rijeka

Zigman žena samouvjerena je i posebna, prava vamp princeza…

Jučer je Tower centar Rijeka proslavio šesti rođendan. U bogatom programu, istaknula se revija poznatog dizajnera Zigmana…

Yesterday, Tower center Rijeka celebrated 6th birthday. With many interesting entertainment elements, highlight of  the evening was fashion show by famous designer – Juraj Zigman….

Iako sam izdvojila konkretnu reviju iz kreativne radione J. Zigmana, u Tower centru Rijeka posjetitelji su mogli vidjeti i reviju brandova iz samog centra. Budući da nisam bila,  imala sam  sreću da je moj ‘osobni fotograf’  bio na licu mjesta i pofotkao. Donosim i vama ono  što mi se najviše svidjelo…

Nakon što smo zajedno odgledali fotkice, složili smo se da je nakon kratke  Z haljinice, vrijeme za jednu dugu. U biti sad dok tipkam, razmišljam jesmo li se uistinu složili oko toga ili je M samo kimnuo na moju konstataciju. Hm….  😉

Čitamo se :*

Oglasi

3 thoughts on “Zigman @ Tower centar Rijeka

Komentiraj

